PUBLICITAT

Llovera trenca la bieleta i no pot acabar però avui serà a la sortida

  • L'andorrà pateix l'incident en el primer tram i s'acull a la opció 'super-ral·li' per finalitzar el ral·li de Grècia
EL PERIÒDIC
LUITRAKI

Periodic
Un dels trams de la jornada de divendres a Grècia en el qual s'aprecia una gran quantitat de pedres al traçat. A la galeria Albert LLovera, el pilot andorrà d'Abarth Foto: TOTOESPORT

La opció de puntuar també es va esfumar ahir en la segona jornada del ral·li d'Acròpolis de Grècia, la tercera cita per a Albert Llovera en la categoria S2000 del Campionat del Món de ral·lis (S-WRC).

El pilot d'Abarth, que divendres havia estat el desè i últim de la seva categoria –27è en l'scratch– ja havia avisat abans de l'inici de la carrera grega de la perillositat de la superfície i possiblement alguna pedra va acabar passant la factura al Grande Punto de l'andorrà, quan estava disputant la primera especial. La beleta de direcció de la part dreta es va fer miques i el cotxe va sortir recte de la pista quan tocava realitzar un revolt. Llovera i el seu copilot Diego Vallejo no van patir cap mal arran de l'incident, però van haver d'abandonar: «Portem una càmera en la part baixa del davant del cotxe i no sabem com s'ha pogut fer malbé aquesta peça. De tota manera, amb tanta pedra que hi ha al traçat, alguna cosa havia de passar...», va argumentar Llovera.

Aixecar-se quan encara no ha sortit el sol arrossegant el cansament del dia anterior, travessar 200 quilòmetres d'enllaç fins a la primera especial i abandonar a les primeres de canvi no desanima a qualsevol però malgrat l'incident, l'andorrà va assegurar que l'Abarth no ha sofert «cap desperfecte greu» i a la tarda ja estava a punt. Avui, per tant, estarà a la sortida per disputar la part final del ral·li, amparant-se en la opció super-ral·li, que consisteix en sumar el pitjor temps dels que han acabat amb una penalització de 5 minuts per cada especial no disputada. Un càstig molt dur per a Llovera, que malgrat això podrà acabar.

La jornada d'avui constarà d'un bucle de dues especials –Aghil Theodori, amb 19,42 km i New Pissia, amb 11,37–, que es disputaran dues vegades abans de la super-especial final en Loutraki.

TODT EL VISITA / Llovera va explicar a aquest rotatiu que va rebre la visita del president de la Federació Internacional d'Automobilisme, Jean Todt, el qual va estar fa uns dies al Principat. Llovera va explicar: «Va voler veure el cotxe per dins i quan va veure la maquinària el primer que em va dir va ser ‘¿Quan pesa això?'. 72 quilos, li vaig dir. Es va quedar al·lucinat».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT