PUBLICITAT

L'EFA dedica el seu cicle a les oportunitats que brinda internet

  • La jornada analitzarà el projecte Buy Vip, de venda de moda a la xarxa
E. A.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El secretari de l'EFA, Joan Tomàs, presenta la jornada, ahir Foto: ÀLEX LARA

aprofitar les possibilitats que brinda internet per crear valor afegit a les empreses. Aquesta és la idea a l'entorn de la qual s'estructura la 13a edició del Cicle d'Empresa Familiar i Qualitat que organitza l'Empresa Familiar Andorrana (EFA), amb el patrocini de BIBM i Crèdit Andorrà. La jornada, que tindrà lloc el pròxim 7 de juny, s'adreça a tots aquells empresaris que, a partir d'experiències reals, vulguin conèixer les oportunitats d'inversió que existeixen, lligades a les xarxes tecnològiques.

El secretari de l'EFA, Joan Tomàs, va ser l'encarregat de presentar ahir el 13è Cicle d'Empresa Familiar i Qualitat. Segons Tomàs, la jornada pretén oferir eines per crear valor afegit a les empreses, «a partir de projectes d'emprenedoria lligats a les xarxes tecnològiques i, molt especialment, a internet».

És per aquest motiu que la primera activitat consistirà en l'anàlisi d'un cas real: el projecte Buy Vip, de venda d'articles de moda per internet. Per analitzar les claus de l'èxit d'aquesta aventura empresarial –Amazon ha comprat Buy Vip aquest mateix any–, la jornada comptarà amb la participació del seu artífex, Gustavo Garcia.

Tot seguit, serà el torn de conèixer quatre casos més que serveixen per exemplificar altres oportunitats d'inversió a internet i que han rebut finançament recentment. Es tracta de Doctortrade, que és una plataforma de venda i intercanvi d'articles de segona mà; Workmeter, que és un projecte que pretén valorar el rendiment dels empleats d'una empresa amb independència del fet que treballin a casa o a l'oficina; Papolog, que persegueix crear una xarxa social per compartir continguts musicals, i Digiversia.

Tomàs va insistir que, en el context actual, és molt important que les empreses trobin mecanismes per crear «valor afegit» i obrir-se a nous projectes, seguint l'estratègia del Family Office. «Hem de repensar les coses que fem perquè, d'aquí a un any, tinguin més valor», va afegir.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT