PUBLICITAT

Pressupost d'uns 20.000 euros per publicitar la Braderie

  • 145 panells informaran de l'esdeveniment al sud de França
El PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Imatge de com quedarien els panells publicitaris en una ciutat per determinar Foto: INPUB

Inicitative Publicitaire (INPUB)del Pas de la Casa destinarà prop de 20.000 euros per publicitar la Braderie, o mercat de les oportunitats, al sud de França. Concretament seran uns 19.709 euros, comptant les falques publicitàries a ràdios franceses, panells a Tolosa de Llenguadoc i a Perpinyà, a la RN20, la impressió dels cartells i altres cartells tamany A3 i fullets per distribuir. Però la inversió total que farà aquesta de comerciants del Pas de la Casa per al primer cap de setmana de juliols serà de més 27.500 euros, una quantitat que supera els recursos disponibles de l'entitat en l'actualitat.

La impressió dels cartells –2.500 en francès, 100 en català i 100 més en castellà– costarà 345 euros, als que s'han de sumar els 1.880 de la impressió de 10.000 fullets informatius. 2.000 euros més serviran per a la impressió dels cartells per omplir els 145 panells de publicitat. Seran 60 de 12 metres quadrats a Tolosa de Llenguadoc, uns altres 80 de dos metres quadrats en parades d'autobús a Perpinyà i cinc més de 12 metres quadrats al llarg de la carretera RN20. Segons destaquen en un comunicat els responsables de l'agrupació de comerciants, l'empresa d'espais publicitaris els ofereix una tarifa «preferencial» i els regala la instal·lació dels cartells, ja que normalment, el valor d'aquestes xarxes és més del doble del preu a satisfer per INPUB.

D'altra banda, també s'inseriran falques publicitàries a l'emissora NRJ, a Tolosa i Perpinyà, entre el 20 de juny i el 2 de juliol. Així mateix, s'està negociant la inserció d'anuncis a La Dépêche du Midi, per un valor de 3.600 euros.

A banda de la promoció de l'esdeveniment, INPUB també costejarà el lloguer de la carpa per instal·lar a l'aparcament de l'entrada del poble, però preveu amortitzar-ho amb el preu de l'estand, que serà d'uns 300 euros per 10 metres quadrats. Pel moment, Auteuil, Caldea, Cosmepro i Concept'Model, Canadà, Grandvalira i Mercacenter ja han confirmat la seva presència a la Braderie.

Malgrat saber que el compte d'INPUB acabarà en números vermells, els socis presents en la reunió que van celebrar el passat 25 de maig van decidir «per unanimitat» que era «necessari» fer aquest esforç en comunicació «perquè aquest primer esdeveniment sigui un èxit i un trampolí per als propers anys», segons resava el resum de la trobada fet públic ahir per INPUB.

12.000 cotxes per LA FESTA MAJOR / El primer cap de setmana de juliol –del divendres 1 de juliol al diumenge 3– el Pas de la Casa acollirà, a més de la Braderie, la Festa Major de la població i una competició de Supermoto. Durant aquest cap de setmana s'espera l'arribada d'uns 12.000 cotxes al Pas de la Casa. En el marc de la festa, INPUB assumirà el cost del concert que omplirà l'escenari la nit de dissabte. El grup contractat és Anges Blancs i costa 7.800 euros –el preu inclou el viatge, l'allotjament i les dietes dels 10 integrants del grup–. Igualment, es destinarà prop de 1.200 euros per contractar una animació de quad i balance bike a l'aparcament de ratracs i d'altres per a la infància prop de l'església.

A més de les activitats ja anunciades, s'està treballant en la possibilitat de fer un mercat d'artesania al voltant de l'església.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT