PUBLICITAT

'Andorra, al maig més que mai' compta amb 250 comerços adherits

  • El Govern espera duplicar el nombre d'establiments entre avui i demà, quan comença la campanya
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Públic passeja per una de les principals avingudes comercials. Foto: TONY LARA

La campanya Andorra al maig, més que mai compta de moment amb la participació d'uns 250 comerços, una seixantena d'hotels, una vintena de restaurants i una vuitantena de taxis, a banda dels equipaments turístics del país com Caldea, el Palau de Gel, Naturlàndia o els museus.

Des del Govern, el responsable de l'Àrea de Comerç, Xavier Granyó, va indicar ahir que els ha mancat una mica de temps per poder arribar a tots els establiments, i espera que d'aquí a l'inici de la campanya, prevista per a demà, la xifra de comerços es pugui duplicar. Granyó també va explicar que els descomptes que oferiran els establiments dependran de si són grans superfícies, que poden arribar fins al 50%, i en canvi, a botigues més especialitzades, com poden ser joieries, els descomptes seran menors. A grans trets, els productes amb preu especial gaudiran de descomptes entre el 10 i el 50%.

El responsable del departament de Comerç va destacar que la campanya es fa en un moment molt fluix, i que per tant no se sap quina repercussió podrà tenir, però en tot cas «millor que si no s'hagués fet res», va dir. Granyó també va afegir que la campanya permetrà crear il·lusió i fer participar els establiments, en una època de l'any amb molt poc volum de negoci.

El responsable de Comerç va qualificar la resposta dels establiments d'extraordinària, tenint en compte que s'ha organitzat amb molt poc temps. En aquest sentit, va reconèixer que els han faltat uns 15 dies per comunicar l'acció i arribar a la totalitat de comerços. De moment, hi participen 250 dels 1.500 totals, i es va mostrar convençut que la xifra es pugui duplicar d'aquí a finals d'aquesta setmana, informa l'ANA.

La campanya publicitària d'aquesta iniciativa s'ha desplegat per mitjans diversos del sud de França, i d'est a oest, així com també per la Península Ibèrica, en especial atenció a Catalunya i el País Valencià, donat que el públic objectiu és sobretot el que representa un possible turisme de proximitat. La campanya, segons va explicar el ministre de Turisme en funcions, Claudi Benet, està també orientada a un públic «urbà i femení», encara que qualsevol se'n pot beneficiar. La iniciativa ha dividit la comunicació de les promocions per sectors en diferents capítols sota el títol de motius per fer diferents accions: dormir bé, comprar, divertir-se, descobrir la cultura, deixar-te portar (amb descomptes en taxis adherits, segons el trajecte).

INICI / El primer dia de la campanya, demà, diverses autoritats es passejaran pels carrers d'Andorra la Vella i Escaldes amb un clípol o platillo. El recorregut s'acabarà a l'envelat del Parc Central.

A les 11.30 hores aproximadament s'inaugurarà l'exposició de vehicles clàssics i antics amb motiu de la campanya que s'organitza i amb la col·laboració de l'Automòbil Club d'Andorra, de l'Associació de vehicles antics d'Andorra, del Club d'escarabats, del Club BMW, així com la de tots els propietaris de vehicles i d'altres col·laboradors.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT