PUBLICITAT

L'inici de Llovera en el S-WRC es converteix en tota una aventura

  • El programa pot ser alterat pel retard dels pilots per arribar-hi, degut al canvi de ruta per evitar Síria
EL PERIÒDIC
JERASH

Periodic
A l'esquerra Llovera dins de l'Abarth, preparat per iniciar una carrera en el S-WRC 2010. A la dreta l'andorrà, ahir en l'arribada a la seu organitzativa del ral·li de Jordània Foto: TONY LARA

L'inici d'Albert Llovera en la segona experiència consecutiva com a corredor del S-WRC s'ha convertit en tota una aventura. El programa del ral·li de Jordània –quarta prova del calendari– s'ha retrasat perquè els cotxes no havien arribat ahir a l'hora prevista. Els problemes en territori àrab estan afectant de manera indirecta als pilots i el trasllat dels vehicles està resultant tota una odissea. Ahir mateix es va confirmar el retard del vaixell que trasllada la logística de la prova a Haifa, després del canvi obligat de recorregut per evitar, com havia previst la ruta prevista, el pas per Síria. L'organització està intentant facilitar vehicles als equips inscrits per evitar que l'excessiu retard dels reconeixements posi en perill el desenvolupament de la quarta prova vàlida per al Campionat del Món de l'especialitat.

De moment el shakedown es farà avui a la tarda i és possible que el programa de competició també es vegi afectat i no compleixi els horaris previstos. De tota manera la única prova que es disputarà a l'Orient Mitjà és una de les poques que no acabarà diumenge degut a que el calendari islàmic requereix que acabi dissabte.

Llovera es trobarà a Jordània un ral·li de gran exigència, amb temperatures properes als 40 graus i trams de sorra, la gran majoria a 400 metres sota el nivell del mar, al Resort del Mar Mort. «Deixant de banda els possibles canvis horaris per a mi el més important és que físicament em trobo molt bé; crec que amb el meu preparador Miguel Ángel Rodellar hem fet un gran treball i que l'Abarth Grande Punto està en bones condicions per competir», va assegurar el pilot andorrà. Només un però: «La falta de temps material per poder fer més proves amb el nou cotxe. Tan sols he fet uns 30 quilòmetres i la veritat, les sensacions han estat excel·lents. Tant PCR com Guidosimplex han fet un gran treball en un temps rècord però m'ha estat impossible fer alguna jornada més de test».

Cal remarcar que el cotxe s'ha modificat completament, tan sols conserva el motor de l'any passat per tant aquest i el recorregut poden ser inconvenients: «Intentaré parlar amb altres pilots per tenir més detalls dels trams».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT