PUBLICITAT

La campanya 'Maig més que mai' posarà en oferta 10.000 articles

  • El transport extern, el túnel d'Envalira, locals d'oci nocturn o Caldea, amb entrades gratuïtes, se sumen al projecte
C. G.
ESCALDES-ENGORDANY

A mesura que s'apropa la data, i després de diverses reunions mantingudes entre tots els sectors implicats, comencen a definir-se amb més precisió les característiques de la campanya nacional d'ofertes, promocions, espectacles i exposicions que es realitzarà del 6 al 15 de maig. Finalment, l'eslògan escollit és el de Maig més que mai i un dels elements més atractius per a la captació de turistes serà la promoció llençada per les associacions de comerciants. En total, segons va informar el ministre de Turisme i Comerç, Claudi Benet, el Principat «posarà en oferta un total de 10.000 articles».

Aquesta oferta de dinamització i promoció del país és, però, només una de les accions que es duran a terme. Ahir els sectors van tornar a reunir-se (i ja és la quarta vegada des de la posada en marxa de la campanya), per tancar noves accions. Durant les darreres setmanes s'han anat incorporant més agents a la iniciativa, que s'acabarà de tancar aquest divendres, va explicar el ministre.

Així, durant aquests dies el visitant i també els ciutadans trobaran ofertes i promocions al sector hoteler, als restaurants, al transport intern i extern de persones, al túnel d'Envalira, als locals d'oci nocturn, als dominis d'esquí, a Naturlàndia, a esdeveniments i instal·lacions del Govern i també dels comuns. Paral·lelament, també s'han sumat a la campanya entitats culturals i teatrals com Somhiteatre o Liquid Dansa.

Durant la reunió d'ahir es van concretar algunes noves propostes. A més dels 10.000 productes en oferta, Caldea se sumarà regalant 30 entrades al complex a les primeres 30 persones que acudeixin a les instal·lacions. Aquesta oferta, però, només durarà els tres primers dies (6, 7 i 8 de maig), ja que a partir de llavors Caldea efectua la seva parada tècnica anual. «És una llàstima que ens hagin informat tard de les dates de la campanya, ara ja no ho podem canviar», va lamentar la cònsol d'Escaldes, Montserrat Capdevila.

Promoció als mitjans passat pasqua / Durant aquesta setmana s'acabarà de tancar definitivament la campanya Maig més que mai. A partir de la setmana vinent començaran a imprimir-se els cartells publicitaris, va explicar Benet. Amb tot, però, el llançament de la campanya als mitjans de comunicació i a la via pública no es realitzarà fins al 27 d'abril. «Volem esperar a que passi Setmana Santa per no confondre als visitants», va justificar el ministre en funcions.

Benet va manifestar que aquesta campanya és un exemple del camí a seguir per dinamitzar l'activitat comercial i turística del Principat. El treball conjunt ha permès crear «bones sintonies i il·lusió entre tot el sector empresarial», va exposar Benet. El ministre en funcions va assegurar que tots els passos s'han realitzat en consens i que en tot moment s'ha treballat «com un equip unit». De fet, aquesta serà la primera vegada que es realitza una proposta d'aquestes dimensions, amb la participació del sector púbics i dels privats. La voluntat és repetir la campanya la primera quinzena de novembre i definir aquest esdeveniment com una proposta fixa en el calendari anual del país. Però això «ho haurà de decidir el nou Govern», va cloure el ministre. H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT