PUBLICITAT

El Comú haurà d'aportar prop d'1,7 milions per a l'ampliació

  • La primera fase del projecte costarà 4,3 milions, enlloc dels 4,7 inicialment previstos
CLARA GARNICA / MARC RODRÍGUEZ
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Visitants fan ús del Tobotronc. Foto: TONY LARA

La corporació de Sant Julià de Lòria haurà d'aportar al voltant d'1,72 milions d'euros per poder tirar endavant la primera fase de l'ampliació de capital de Naturlàndia. Aquesta xifra correspon al 40% de les accions que no es van vendre durant el període d'adquisició de les participacions, que va iniciar-se al juliol de l'any passat i va cloure aquest mes de gener.

La xifra final d'1,7 milions d'euros serà inferior a la que en un inici hauria d'haver aportat el Comú lauredià, ja que finalment s'ha rebaixat el cost final de les obres d'aquesta primera fase d'ampliació. El projecte s'havia fixat inicialment en els 4,7 milions d'euros, però amb les revisions que s'han dut a terme el preu final s'ha establert en els 4,3 milions, segons va informar ahir el conseller de l'oposició i membre del consell d'administració de Naturlàndia, Joan Vidal. És a dir, finalment el 40% que serà assumit pel Comú lauredià se situa en aquests 1,72 milions d'euros.

2,58 milions a repartir / La resta, 2,58 milions d'euros, serà repartida entre tots els que van sol·licitar entrar en l'accionariat de Naturlàndia. La Mútua Elèctrica es quedarà un paquet d'accions per valor de 300.000 euros, mentre que les empreses constructores s'hauran de quedar un 15% de la totalitat fixada per l'ampliació (uns 645.000 euros). La resta queda repartida entre accionistes particulars i les entitats bancàries. Quatre de les cinc del país decidit participar-hi.

Segons van assegurar des de la corporació, al voltant de 300 persones, entre empreses, institucions i particulars, han adquirit butlletes, una xifra que consideren positiva tenint en compte la situació econòmica i la coincidència del període de compra d'accions amb la de Caldea i amb la de bons per part del Govern.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT