PUBLICITAT

46 establiments d'Ordino participen a 'A la carta'

  • Restaurants i comerços de la parròquia oferiran regals per a un sorteig setmanal
EL PERIÒDIC
ORDINO

Periodic
La cap de Turisme, Cristina Ariño, i el conseller de Turisme i Esports d'Ordino, Bartumeu Gabriel, ahir Foto: ANA / N. M.

La iniciativa A la carta, que ahir es va presentar en públic, és la nova aposta d'Ordino per potenciar la restauració i el comerç de la parròquia, i consisteix en un sorteig al qual tindran accés tots els clients dels restaurants participants per rebre premis com ara nits d'hotel, activitats turístiques o sopars. A la carta ha rebut una bona acollida per part dels establiments d'Ordino i, finalment, seran 46 els que hi participaran, amb una aportació total de 4.800 euros en regals, a més dels 2.500 que hi destina el Comú d'Ordino per a la campanya de promoció i el material del sorteig. L'objectiu, segons va explicar ahir el conseller de Turisme i Esports d'Ordino, Bartumeu Gabriel, és que hi hagi un treball conjunt per part dels agents privats de la parròquia i l'Administració comunal per aconseguir promocionar el comerç i la restauració, a més de fidelitzar la clientela.

El conseller de Turisme i Esports d'Ordino, així com la cap del Departament de Turisme, Cristina Ariño, van ser els encarregats de presentar ahir al matí la iniciativa A la carta. Durant els mesos de febrer, març i abril, els clients dels restaurants d'Ordino podran participar en el sorteig de diversos paquets d'activitats a la parròquia, que inclouran nits d'hotel i sopars per a dues persones. Cada dilluns, cap a les 17.30 hores, els nois i noies de la ludoteca seran els encarregats de treure les tres o quatre butlletes guanyadores que hi haurà en cada ocasió.

La majoria d'establiments / No tots els establiments de la parròquia han optat per participar a la iniciativa, però sí una gran majoria. Un fet que Gabriel va valorar molt positivament. En concret, són 17 els comerços que col·laboren en aquesta campanya amb algun tipus d'aportació –que entrarà a engrossir la llista de regals del sorteig– i 19 dels 21 restaurants de la parròquia, que també s'han afegit a la iniciativa. A més, es compta amb la participació de museus, hotels i altres establiments relacionats amb el turisme.

Segons va explicar el conseller, en declaracions que va recollir l'ANA, A la carta vol aconseguir que els turistes, a banda de gaudir de la gastronomia de la parròquia, marxin amb la idea de retornar a Ordino. De fet, els mateixos regals –com per exemple les nits d'hotel– impliquen que el turista torni i faci altres despeses a la parròquia, de manera que acaba repercutint positivament en els comerços. Tot i que la proposta inicial és per a tres mesos, si el funcionament és positiu pot ser que es repeteixi més endavant o que es duguin a terme altres iniciatives amb el sector privat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT