PUBLICITAT

L'Íbex s'apropa als 11.000 punts

PER BIBM

Les accions nord-americanes pujaven el dimarts degut a les sòlides xifres de manufactures als Estats Units i Europa,que van ajudar als inversors a desviar la seva atenció de la turbulència a l'Orient Mitjà. Durant els primers compassos de la jornada, el Dow Jones avançava un 0,75%, arribant als 11.980,86 punts. L'índex Standard & Poor's 500 pujava un 1,09%, fins als 1.300,14 punts. L'índex Nasdaq Composite augmentava un 1,17%, fins arribar 2.731,59 punts.

L´ÍBEX 35 va tancar amb un augment del 1,50% arribant als 10.967,90 punts. En el costat alcista, Acciona va augmentar un 4,29%, mentre que BBVA ho va fer en un 3,79%. En el costat baixista de la jornada, Banco Sabadell va experimentar un descens de 4,06% coincidint amb l'anunci d'una ampliació de capital, col•locant un 10% del seu capital mitjançant l'emissió de noves accions. També Abengoa va caure un 1,16%. Pel que fa als valors de major ponderació, Telefónica va guanyar un 1,01%, Banco Santander ho va fer amb un 2,04%.

El CAC 40 va tancar amb un augment del 1,68% arribant als 4.072,62 punts. En el costat positiu, Technip va augmentar un 5,07% després d'anunciar la firma d'un contracte d'enginyeria clau per la construcció d'un gasoducte a Malàisia. A més a més, Lafarge (3,62%) va ser un dels valors que més van pujar durant la sessió. D'altra banda, EDF (-2,56%) i Peugeot (-1,36%) van ser els valors que van experimentar els majors retrocessos

Respecte al mercat alemany, el DAX va tancar amb un augment del 1,42% fins arribar als 7.178,32 punts. Allianz va augmentar un 4,73% i Metro ho va fer en un 3,29%. D'altra banda, els valors que van disminuir més durant durant la jornada van ser Daimler AG (-0,22%) i HeiderlbergCement (-0,06%). L'índex londinenc FTSE 100 va experimentar un augment de 1,52%. L'índex Nikkei de la Borsa de Tokio va tancar amb un augment del 0,36%. El tipus de canvi Eurodòlar es situa a nivells d'1,3792.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT