PUBLICITAT

80.000 euros per ser més simpàtics

  • Turisme engega una acció per conscienciar la gent de la importància del tracte amb els turistes
P. G.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Sergi Nadal, Claude Benet i Pere Moles, presenten la campanya, ahir. Foto: ANA / N. M.

Pagar per ser més simpàtics, per enamorar-se del país. Sí. El Govern s'ha gastat 80.000 euros en una campanya de sensibilització interna que pretén promoure un millor tracte, «buscar l'excel·lència», com va dir ahir el ministre de Turisme, Claudi Benet, en la relació amb el turista. L'objectiu: la diferenciació. La publicitat ara no és per a fora del país sinó per dins, perquè els que vivim millorem el tracte amb els que vénen de fora a passar uns dies.

Així, la campanya encapçalada per un simple cor vermell porta l'eslògan Andorra conèixer-la per estimar-la. Amb aquest guió, dissenyat per Pere Moles, es pretén conscienciar a tota la població andorrana i al sector turístic en general de la importància que té el bon tracte als nostres visitants. A més es vol que els ciutadans coneguin més el seu país, en l'àmbit del patrimoni cultural i natural i siguin conscients de que som un país turístic.

Benet va explicar que Andorra «té un potencial fort per sobre de 1.500 metres, però hem de treballar l'Andorra fins els 1.500 metres».

Així, amb la campanya publicitària a través de tots els mitjans de comunicació i la pàgina web www.andorraenamora.com es transmet el missatge de que cal ser amables, tenir paciència i, en definitiva, ser més simpàtics amb el tracte amb els turistes «perquè el record que s'enduguin d'Andorra depèn de tu», va explicar Benet.

El pressupost també inclou formació destinada sobretot als recepcionistes d'hotels per donar a conèixer millor el patrimoni cultural i paisagístic del país per millorar la informació turística. És per aquest motiu que ja poden fer tots els trajectes del bus turístic de manera gratuïta i que se'ls oferirà formació per conèixer millor la realitat del país, les rutes de senderisme, els museus, i en general tot el referent al patrimoni cultural. Una altra acció anirà dirigida al públic entre 14 i 16 anys mitjançant el Ministeri d'Educació en el què es vol potenciar la participació en la web de la campanya perquè els joves puguin penjar fotos i vídeos promocionals del país.

Es tracta de la primera campanya turística interna que persegueix el doble objectiu de sensibilitzar la població de la importància del turisme per al país, i d'altra banda en oferir formació perquè els qui estan de cara al públic ampliïn els seus coneixements sobre el Principat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT