PUBLICITAT

Els comerciants del Pas inicien els tràmits per esdevenir una associació

  • La Iniciativa Publicitària posa en marxa el procés legal després d'assolir els 150 afiliats
CLARA GARNICA
ENCAMP

Periodic
Vista d'un dels carrers comercials del Pas de la Casa. Foto: ona morante

La Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, constituïda pels comerços, hotels i d'altres establiments relacionats amb el sector turístic de la localitat, esdevindrà properament una associació legal. Jean-Jacques Carrié, un dels seus principals impulsors i instigadors en fer créixer l'entitat, va informar ahir que ja han iniciat els tràmits legals pertinents.

Aquests tràmits van ser concretats en una reunió mantinguda durant la jornada d'ahir amb una advocada de la localitat. La magistrada, a més de oferir el seu recolzament i adherir-se a la futura associació, va oferir-se per a la realització de tot el procés administratiu corresponent, que clou amb el vistiplau del Govern i la inclusió al registre oficial d'associacions.

La tasca iniciada ahir, tal i com va explicar Carrié, requerirà de la redacció dels estatuts de la Iniciativa Publicitària, a fi de poder donar-li el revestiment jurídic i legal d'associació legalment registrada.

Carrié va manifestar que des de l'entitat, «creiem que teníem l'obligació de clarificar la situació legal de la nostra existència». Aquest pas endavant s'ha realitzat sis mesos després que els comerciants del Pas de la Casa decidissin unir-se per tal de revaloritzar la localitat, sobretot pensant en els visitants francesos i en la davallada viscuda els darrers anys.

Mig any després la iniciativa ha passat de les 70 adhesions a les més de 150, una xifra que ha impulsat el tirar endavant la constitució de l'entitat com a associació legal. «Estàvem a l'espera de valorar l'eficiència i la raó de ser d'aquesta iniciativa publicitària, ja que tenim per objectiu principal el de no gastar inútilment els nostres diners a fi de conservar-los per la comunicació i la promoció dels esdeveniments del Pas» va exposar Carrié. I és que els establiments, comerços i d'altres institucions turístiques abonen la quantia econòmica de 30 euros al mes per finançar la gestió de promoció.

rètol publicitari a l'ospitalet / Una part d'aquest capital econòmic anirà destinat a la instal·lació de diferents rètols publicitaris en localitats franceses. Ja s'ha tancat amb l'alcaldessa de l'Ospitalet la instal·lació d'un rètol publicitari del Pas a l'entrada de la localitat, sota l'eslògan Shopping altitude. Carrié també va informar que estan pendents de tancar la mateixa operació amb l'alcalde de Porta, així com l'embelliment de la rotonda d'entrada del Pas des de França. Darrerament també han aconseguit notorietat a partir de la publicació d'articles en mitjans francesos.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT