PUBLICITAT

Unió Proturisme acusa l'hereu i la pubilleta de «no ser solidaris»

  • L'elecció dels nous representants es farà al setembre i aplegarà a més de 1.500 persones
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Matamorors, Sànchez i representants d'Unió Proturisme, ahir. Foto: ANA / N.S.

El president de la Unió Proturisme, Josep Maria Sànchez, va assegurar ahir que l'hereu i la pubilleta «no són solidaris» amb la resta de la població. En aquests termes es va expressar Sànchez després que se li preguntés per les queixes que havien manifestat els representants d'Escaldes per la falta de recolzament econòmic i la retallada de les sortides realitzades al pubillatge. A més, l'hereu i la pubilleta d'aquest any es van mostrar contraris a que s'acabés el regnat dels joves a la primavera per fer-ho coincidir amb una hipotètica data d'elecció del pubillatge català.

Davant aquestes acusacions Sànchez els va acusar ahir d'insolidaris, ja que considera que tothom ha hagut d'assumir les retallades pressupostàries donades per la conjuntura econòmica. La mateixa entitat ha vist reduït el 10% el seu pressupost, cosa que ha repercutit en les accions dutes a terme.

D'altra banda, el president d'Unió Proturisme va assegurar a l'ANA que s'han fet dues sortides i que n'hi ha dues més a punt però falta l'acord entre les parts. A més, va mostrar-se dolgut perquè es passés «per sobre l'entitat» i es dirigissin les queixes directament al Comú.

nous representants al setembre / D'altra banda, la Unió Proturisme, juntament amb Foment de les Tradicions Catalanes, van presentar ahir les activitats entorn a l'elecció de la pubilla i l'hereu catalans, que tindrà lloc el 24 i 25 de setembre, aprofitant que Escaldes és la Cap0ital de la Cultura Catalana. S'espera que aplegui més de 1.500 persones. Segons va explicar el president de Foment de les Tradicions Catalanes, Josep Maria Matamoros, un centenar de joves optaran al títol. L'esdeveniment compta amb un pressupost d'uns 80.000 euros que aporten els participants amb l'ajuda dels ajuntaments als que representen.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT