PUBLICITAT

El FNJA envia un primer butlletí electrònic

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

El Fòrum Nacional de la Joventut d'Andorra (FNJA) ha posat en marxa nous canals de comunicació amb els joves per fer-los arribar tota la informació referent a l'ens a través de les noves tecnologies. Així doncs, s'ha creat un butlletí electrònic, s'ha obert una pàgina al Facebook i està en marxa el Twitter. Tot i que aquestes eines de comunicació ja fa temps que existeixen, no ha estat possible recopilar totes les dades fins al final de l'última campanya A tu què t'importa?, gràcies a la qual han aconseguit el contacte de més de 400 joves. La presidenta del FNJA, Thaïs Zapata, va explicar, en declaracions a l'ANA, que l'objectiu d'activar aquests nous canals de comunicació és informar els joves sobre temes d'interès per al col·lectiu i, alhora, animar-los a expressar-se i a implicar-se, creant una dinàmica interactiva entre el Fòrum i els seus destinataris.

La nova acció del FNJA sorgeix de la campanya A tu què t'importa?, que es va iniciar el passat 24 de juliol amb l'objectiu de disposar d'una base de dades dels joves d'Andorra, així com recollir les seves opinions i preocupacions. Amb aquestes dades, s'ha fet l'enviament d'un primer butlletí informatiu, que tindrà caràcter mensual. Els continguts són un reportatge sobre el consum de tabac entre els joves del país i també diferents enllaços d'interès per als joves, entre d'altres.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT