El FNJA envia un primer butlletí electrònic
ANDORRA LA VELLA
El Fòrum Nacional de la Joventut d'Andorra (FNJA) ha posat en marxa nous canals de comunicació amb els joves per fer-los arribar tota la informació referent a l'ens a través de les noves tecnologies. Així doncs, s'ha creat un butlletí electrònic, s'ha obert una pàgina al Facebook i està en marxa el Twitter. Tot i que aquestes eines de comunicació ja fa temps que existeixen, no ha estat possible recopilar totes les dades fins al final de l'última campanya A tu què t'importa?, gràcies a la qual han aconseguit el contacte de més de 400 joves. La presidenta del FNJA, Thaïs Zapata, va explicar, en declaracions a l'ANA, que l'objectiu d'activar aquests nous canals de comunicació és informar els joves sobre temes d'interès per al col·lectiu i, alhora, animar-los a expressar-se i a implicar-se, creant una dinàmica interactiva entre el Fòrum i els seus destinataris.
La nova acció del FNJA sorgeix de la campanya A tu què t'importa?, que es va iniciar el passat 24 de juliol amb l'objectiu de disposar d'una base de dades dels joves d'Andorra, així com recollir les seves opinions i preocupacions. Amb aquestes dades, s'ha fet l'enviament d'un primer butlletí informatiu, que tindrà caràcter mensual. Els continguts són un reportatge sobre el consum de tabac entre els joves del país i també diferents enllaços d'interès per als joves, entre d'altres.
Per a més informació consulti l'edició en paper.