PUBLICITAT

Escaldes - Engordany

Albert Llovera: «Una etapa de transició molt complicada»

La cinquena jornada de la competició, sobre el paper, semblava una etapa poc exigent, però no ha sigut així

Per El Periòdic

El camió durant l’etapa d’ahir.
El camió durant l’etapa d’ahir. | FOTOESPORT

Van ser 118 km contra el crono fins a arribar a les portes de l’Empty Quarter i sobre el paper semblava una etapa de transició abans de disputar la supermarató de 48 hores. Les previsions no es van complir, va ser un recorregut molt exigent, un mar de dunes, on les enganxades a la sorra, bolcades, accidents, van estar a l’ordre del dia. 

Llovera ho va deixar clar només arribar al final de l’especial: «Deien que l’etapa anterior a la supermarató era curta i de transició. Un cop superada, la realitat ha estat molt diferent. Amb tot, ha estat una gran experiència i el millor és que estem al final de l’especial».

Amb diversos vehicles per arribar al final de l’especial, Albert Llovera-Margot Llobera-Marc Torres van creuar la línia de meta a la 20a posició amb un temps de 3h55’10”. La mitjana és una prova més de la dificultat de l’etapa.
Després dels cinc primers dies de competició, el camió #619 acumula un total de 46h27’14” (inclosa la penalització de la jornada passada que al final va ser de 15 hores). Al moment del tancament d’aquesta edició, l’equip del Ford 619 estava situat a la posició 21a, ja que encara faltava en aquells moments més de la meitat dels camions en arribar a l’assistència. 

L’ESTAT FÍSIC DE LLOVERA / Llovera-Llobera-Torres van començar amb precaució el llarg enllaç (gairebé 500 km) que els havia de portar a la sortida de l’especial. Llovera estava millor físicament i l’optimisme, que mai no es va perdre del tot, va tornar a ser la nota positiva a l’equip Fesh-Fesh. Com és habitual, recuperar temps respecte als rivals des de la mateixa sortida va ser l’objectiu del pilot de Guidosimplex, tot i que en aquest cas la situació va ser molt més complicada. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT