Sant Julià de Lòria
Per Sant Julià aposta per l’activació econòmica
Miralles assenyala la necessitat de potenciar el comerç lauredià
La candidatura de Per Sant Julià (PSJ) per a les pròximes eleccions comunals del pròxim 17D va convocar ahir una reunió de poble al cor de la parròquia laurediana. Durant el míting, el candidat a cònsol major de la formació, Antonio Miralles, acompanyat de tots els altres candidats de la seva llista, van assenyalar la necessitat i la voluntat que té Sant Julià de Lòria per esdevenir una parròquia més atractiva i acollidora, fent una aposta per a una major qualitat de vida, impulsar l’activació econòmica laurediana al mateix temps que es vetlla pel respecte cap al medi ambient, gestionant el projecte per assolir aquests objectius per una administració responsable, segons va estipular el partit. Miralles va declarar que l’actual majoria comunal «han pensat en Naturlandia i en pujar el deute públic», quan el que ells volen és retornar els joves a les places i impulsar el sentiment de comunitat entre els veïns de la parròquia. Algunes de les mesures mes destacades que van explicar serien l’embelliment dels carrers per a fomentar el comerç i proporcionar ajudes econòmiques a botigues i locals de restauració per augmentar el seu atractiu de cara al client. Paral·lelament, la candidatura també aposta per habilitar l’hotel Pol per destinar la infraestructura a habitatge a preu assequible per a totes les edats, a més de voler abaixar l’impost d’arrendaments a aquells propietaris de pisos de lloguer que apliquin preus assequibles. Així mateix, Miralles també va fer esmena a la innovació en els esdeveniments culturals com la Fira Medieval, a la qual vol aplicar idees d’altres celebracions del mateix estil d’altres localitats.
A més, la número set de la llista, Belén Oliveira, va explicar ahir el matí la seva promesa electoral de rebaixar les quotes del centre esportiu lauredià, LauEsport, ja que des de la formació es considera que els preus són «elevats respecte d’altres centres esportius».