PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Grandvalira Resorts tanca el pont amb més de 60.000 dies d’esquí venuts

Divendres passat va ser la jornada amb més visitants, amb un total de 14.662 esquiadors

Per El Periòdic

Esquiadors de Grandvalira Resorts durant el pont de la Puríssima.
Esquiadors de Grandvalira Resorts durant el pont de la Puríssima. | Grandvalira Resorts

Les estacions de Grandvalira Resorts van obrir la primera setmana de la temporada, coincidint amb el pont de la Puríssima, i van complir amb les expectatives marcades. Des de l’inici de la temporada, els dominis han assolit 60.143 dies d’esquí venuts, dels quals 40.818 corresponen a Grandvalira; 7.735, a Pal Arinsal, i 11.590, a Ordino Arcalís. El divendres passat va ser la jornada amb més visitants, durant la qual 14.662 esquiadors van gaudir de les estacions, tot i que el dijous i el dissabte van comptar amb xifres molt similars, sempre per sobre els 14.000 visitants.

Malgrat no haver pogut operar a ple rendiment a causa de les condicions meteorològiques que han afectat el sud d’Europa, les estacions de Grandvalira Resorts van poder garantir una de les millors ofertes de neu dels Pirineus, amb vora 50 quilòmetres esquiables a Grandvalira, el 40% de les pistes de Pal Arinsal i el 54% dels quilòmetres esquiables a Ordino Arcalís. Cal recordar que aquesta darrera va poder avançar la seva data d’obertura una setmana i va donar el tret de sortida a la temporada el passat divendres 24 de novembre, mentre que el sector del Pas de la Casa de Grandvalira ho va fer el 5 de desembre.

Els sectors de Soldeu, el Tarter, Canillo, Grau Roig, Encamp i l’estació de Pal Arinsal van arrencar el dimecres 6 de desembre per donar acollida a tots els visitants que van arribar a Andorra amb ganes de neu. En aquest sentit, l’ocupació hotelera al país durant el pont va ser positiva arribant a xifres d’entre el 70% i el 95%. 

Ampliació del període promocional dels Forfets de Temporada per a no-residents / Grandvalira Resorts ha ampliat el termini del període promocional dels forfets de temporada per a no-residents a Andorra. Així, aquells que vulguin aconseguir l’Andorra Pass o el Nord Pass ho poden fer a un preu reduït fins al divendres 22 de desembre. En el cas de l’Andorra Pass, el preu és de 895 euros per als nous clients, mentre que aquells que ja tenien el passi la temporada passada tenen un 5% de descompte i, per tant, el poden adquirir per 850 euros.
A partir del 23 de desembre, el preu serà de 1.145 euros i 1.205 euros per als clients fidels i nous, respectivament. Pel que fa al Nord Pass, el preu actualment és de 660 euros per als clients fidels no-residents a Andorra, mentre que els nous clients el poden obtenir per 695 euros. A partir del 23 de desembre i fins al final de la temporada, el preu passarà a ser de 779 euros per als usuaris fidels no-residents, i de 820 euros per als nous clients.

Vehicles durant la festivitat / Justament durant l’operació sortida, diumenge a la nit, Mobilitat va informar que durant el pont de la Puríssima van entrar al país 115.900 vehicles, tot apuntant que es tracta d’una xifra similar a la de l’any passat. Entrant al detall, 80.557 ho van fer per la frontera hispanoandorrana; i els 35.343 restants, per la francoandorrana. D’altra banda, van destacar que els dies amb més afluència van ser el dimecres i el dijous, precisament coincidint amb la festivitat espanyola. 

Oysho i Grandvalira, acord de patrocini / Oysho, la cadena internacional de roba esportiva, s’ha convertit en el patrocinador esportiu oficial de Grandvalira, tal com van anunciar ahir mitjançant un comunicat. Així, van indicar, la marca consolida el seu compromís amb la innovació i la qualitat, enfortint la seva presència precisament en aquest vessant esportiu i destacant la seva aposta tècnica a través de les seves col·leccions.

D’altra banda, van assenyalar que aquesta aliança no es limita només a un acord, sinó que es tradueix en una presència destacada en totes les pistes d’esquí de l’estació, consolidant també el seu compromís amb la comunitat d’esports d’hivern. Cal recordar que Oysho no es limita només a l’equí, ja que també ofereix col·leccions esportives especialitzades en senderisme, esports de raqueta, ioga i pilates, entre altres.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT