Majoral cerca incentivar les compres a la parròquia
L’objectiu és crear una plataforma per ajudar al comerç local
Una plataforma comercial per potenciar la dinàmica econòmica de la parròquia. Aquesta és la primera mesura que la candidatura Unió Laurediana + Demòcrates + Acció + independents proposa per revitalitzar i incentivar les compres a la parròquia de Sant Julià de Lòria, al mateix temps que ajudar al comerç local.
«El que perseguim és oferir uns descomptes, pactats prèviament amb el Comú i en el marc del desenvolupament del projecte, dels quals la corporativa assumeixi la despesa i així es reverteixi en el moment que el client final ve a comprar», va indicar el candidat a revalidar el càrrec de cònsol major, Josep Majoral, afegint que, d’aquesta manera, «el comerç hauria de sortir beneficiat, el client ho hauria de trobar més econòmic i, al mateix temps, el Comú tindria la possibilitat de crear una xarxa de clients per fer promoció de productes locals».
Aquesta iniciativa s’inscriu en un projecte integral de desenvolupament i reactivació econòmica, el qual ha estat creat al voltant de tres grans eixos estratègics que inclouen, entre altres, el creixement del turisme esportiu per posicionar Sant Julià fora de les fronteres del país a partir de l’esport. «Volem posar en marxa esdeveniments esportius d’àmbit internacional que atraurien aficionats de tot el món, generant així que els hotels, els restaurants i els negocis locals puguin aprofitar l’afluència de visitants», va esmentar Majoral.
La Universitat d’Andorra, a través de la residència universitària, i Naturland són dues de les altres claus que la candidatura es proposa per contribuir a la reactivació de l’economia: «La intenció és que els 100.000 visitants que pugen a Naturland, els puguem portar cap al centre».