PUBLICITAT

El Vide Dressing Tardor dona una segona vida a més de 15.000 articles

El mercat s’ha realitzat en dos caps de setmana per satisfer l’elevada demanda

Per El Periòdic

Imatge del primer torn del Vide Dressing Tardor.
Imatge del primer torn del Vide Dressing Tardor. | Comú de la Massana

El Vide Dressing s'ha tancat amb un bon balanç, ja que s'han complert els dos objectius principals. Com va explicar el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà, «hi ha una part de sostenibilitat, perquè la confecció de la roba és un dels sectors més contaminants. Aquest objectiu l'hem complert amb escreix, ja que entre els dos caps de setmana s'ha aconseguit allargar la vida de més de 15.000 articles, entre els venuts i els que s'han donat a Carisma. D'altra banda, també hem assolit dinamitzar el centre de la Massana durant dos caps de setmana. Hem pogut veure molta gent als carrers, restaurants i terrasses».

La directora de Turisme, Emma Jiménez, va recordar que el mercat va començar amb poques parades i amb un públic poc acostumat als productes de segona mà i que a força d'insistir ara hi ha molt interès en la moda sostenible. A més, cal recordar que hi ha hagut un total de 160 estands, repartits en dos caps de setmana. Jiménez va remarcar que el més destacat del mercat és que s'hi pot trobar productes de totes les marques i en bon estat. En afegit, també es dona molta importància a la presentació dels productes, amb unes parades atractives.

Segons van comunicar, la major part de roba i complements són de dona, al voltant del 80%, però cada cop hi ha més clientela masculina, per la qual cosa des de l'organització s'anima als homes a muntar parada. També té molta sortida la roba infantil i juvenil, i un altre dels aspectes destacats és que tots els visitants s'emporten un mínim de dues o tres peces. Ara, el Vide Dressing tornarà a la primavera.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT