PUBLICITAT

Presentació del Consell del Sector Privat del Turisme

Entre les prioritats, destaca la desestacionalització del sector dins d’Andorra

Per El Periòdic

Presentació del Consell del Sector Privat del Turisme, ahir.
Presentació del Consell del Sector Privat del Turisme, ahir. | Cambra de Comerç

Aquest dimecres ha tingut lloc la presentació formal del Consell del Sector Privat del Turisme (CSPT), el qual està format per la Cambra de Comerç d’Andorra, la Confederació Empresarial Andorrana (CEA) i tretze empreses i associacions del país. Amb l’objectiu de treballar amb el sector públic per abastar les necessitats del turisme al Principat, algunes de les prioritats principals d’aquesta unió són la innovació, la sostenibilitat o la desestacionalització del sector. Sobre aquesta qüestió en concret, i tal com va explicar una de les portaveus del CSP, Esther Santuré: «S’ha de treballar una imatge potent que comuniqui els actius importants del país com poden ser la singularitat, la sostenibilitat o l’autenticitat», ressaltant, però, que encara «queda molta feina a fer per arribar a aconseguir un model turístic de qualitat». Dins d’aquesta casuística, Santuré va esmentar la necessitat «de fer un salut cap a un nou model de turisme, que abordi d’una manera estratègica aquest canvi estructural».  

En una línia semblant es va pronunciar un dels representants del Consell d’Administració d’Andorra Turisme, Josep Marticella, qui va posar de manifest «la manca d’obra qualificada i la retenció de talent que hi ha al país», les quals provoquen «un problema complex que no té una solució fàcil». Per la seva banda, una de les membres d’aquest mateix consell, Sònia Yebra, va emfatitzar la intenció «de buscar accions de promoció per a la primavera», en ser aquesta l’època més fluixa en qüestions de turisme, afirmant, això sí, «que qualsevol projecte s’ha de fer molt ben fet i amb tota la implicació del sector turístic del país».

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT