PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Unicef assistirà a la Fira d’Andorra la Vella

Presentarà una campanya juntament amb Toyota

Per El Periòdic

La Fira d’Andorra la Vella en una edició anterior.
La Fira d’Andorra la Vella en una edició anterior. | Arxiu ANA

Unicef Andorra assistirà a la Fira d’Andorra la Vella amb la campanya solidària ‘Un Toyota per a Unicef’. La campanya té com a objectiu recaptar 40.000 euros per a la compra d’un vehicle Toyota que formarà part de la flota de vehicles de l’entitat. Sota l’eslògan «Accelera per a la infància», es busca recaptar fons per proporcionar vehicles de la marca a Unicef, que tenen un paper fonamental en la mobilitat a l’hora d’arribar a infants en àrees remotes, oferir l’atenció mèdica, educació i oportunitats que poden canviar les seves vides. Es podrà veure el vehicle exposat a la Fira d’Andorra la Vella que se celebrarà els dies 27, 28 i 29 d’octubre, a l’estand número 56.

Una de les iniciatives de campanya que proposa Unicef serà la participació en una rifa solidària. Per cada donació de cinc euros s’obtindrà una participació en el sorteig d’una cistella per un valor aproximat de 500 euros. En la cistella hi ha participat el Centre Comercial Illa Carlemany i el Grup Quars.

Des de l’entitat recorden que «en unir-te a la campanya, et converteixes en un suport valuós per a un futur millor per a cada infant», contribuint en aquest important repte que té com a objectiu recaptar 40.000 euros per a l’adquisició d’un vehicle Toyota. Aquests vehicles són essencials per a la tasca humanitària, permetent arribar a comunitats remotes i a situacions en conflicte, portar material per al sanejament d’aigües, instruments quirúrgics, vacunes, tendes de campanya, mantes, roba d’abric i altres subministraments necessaris per als qui més ho necessiten.

Amb aquesta contribució al micromecenatge d’Unicef, l’entitat continuarà amb la seva missió de millorar les condicions de vida dels infants i famílies que més ho necessiten. L’objectiu d’aquest repte és formar part de la construcció d’un futur més segur, sostenible i equitatiu per a les pròximes generacions. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT