PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Campanya per promocionar la web turística de la Massana

L’objectiu és posar en valor l’oferta i dinamitzar el sector empresarial

Per El Periòdic

| Comú de la Massana

La Massana ha llençat una campanya per promocionar la web turística de la parròquia, visitlamassana.ad, sota l’eslògan ‘A la Massana, més’, coincidint amb el Dia Mundial del Turisme. Aquest portal va néixer fa justament un any amb l’objectiu de difondre, d’una manera visual i atractiva, l’oferta turística, esportiva, cultural i lúdica; i informació dels diferents comerços de la parròquia. Des del comú expliquen que la resposta ha estat molt positiva i que la pàgina web rep de mitjana 13.250 consultes mensuals.

Ara es vol fer un pas més endavant, potenciant encara més aquest canal de difusió, posant en valor l’oferta massanenca amb un to fresc i divertit, i donant protagonisme a les especificitats de la parròquia, com el fet de tenir el pic més alt, l’aposta pels productors locals del país, el bike park o el segell Starlight.

La campanya ja s’ha posat en marxa instal·lant diferents plafons a les parades de bus per cridar l’atenció dels visitants i convidar-los a descobrir més atractius de la parròquia a través de visitlamassana. La campanya al carrer es completarà amb càpsules a les xarxes socials, en què s’aniran mostrant els diferents atractius de la parròquia.

«La web visitlamassana ofereix una experiència immersiva i completa al patrimoni natural, cultural i comercial de la parròquia, a més de presentar una agenda molt acurada de totes les activitats i informació sobre tot el que s’hi pot fer, tant a nivell gastronòmic com cicloturístic, de compres o activitats en família. Per això volem potenciar-la perquè tant el públic local com els turístics entrin a explorar tots els nostres recursos», explicava el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà, que remarcava especialment la secció dedicada al comerç local. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT