PUBLICITAT

Baró s’interessa per les campanyes turístiques del Pas de la Casa

Consideren que «no s’ha promocionat del tot el turisme de la zona»

Per El Periòdic

El conseller general socialdemòcrata Pere Baró.
El conseller general socialdemòcrata Pere Baró. | PS

Un nou grapat de preguntes escrites dirigides al Govern han sigut entrades per part del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, aquesta vegada de la mà del conseller general Pere Baró. Sota l’interès de voler saber més sobre les campanyes publicitàries efectuades per Andorra Turisme i el Ministeri de Turisme, Baró ha demanat el nombre total de campanyes creades específicament per promocionar el Pas de la Casa, ja que «tenim la percepció que es fan accions per promoure el turisme al país en general i a les valls centrals, però des del Govern han oblidat que el Pas de la Casa és una de les zones on més ingressos es reben per part del turisme i de la qual no es fa suficient promoció». A més, el conseller socialdemòcrata s'ha interessat també a saber el nombre total de campanyes que es van realitzar entre 2021 i 2023, així com «la quantitat econòmica que es va destinar a cada una d’elles i els formats i mitjans de comunicació on es van difondre, a més de la seva durada».

Tanmateix, la bateria de preguntes llençades per Baró han versat al voltant del retorn econòmic obtingut d’aquestes campanyes, el sistema d’avaluació que s’utilitza per a conèixer el grau d’assoliment d’aquestes campanyes, qui s’encarrega de fer-ho i el grau d’assoliment d’aquestes o quines subvencions es van donar des d’Andorra Turisme a esdeveniments puntuals durant els anys 2021, 2022 i el 2023.

PUBLICITAT
PUBLICITAT