Entrevistes
OLGA ARMENGOL: «La veu té molta relació amb les nostres emocions»
MIQUEL ALET TORRES: «Hem d’escoltar més els desitjos dels infants»
MONTSERRAT CASALPRIM: «Som molt joves quant a programes de doctorat»
PEP GOL: «Pots fer un instrument amb un test i cinta»
ÁNGEL BRAVO: «Si no es posa ordre, els petits no sobreviurem»
LAIA CASINO: «Psicològicament, l’esport és el millor que hi ha»
EMMA RIBA: «Amb la dansa mantens un diàleg que no tothom entén»
EMMA REGADA: «L’art és una eina per créixer i conèixer-se»
NICO RATTI: «Estar dins el futbol professional va ser una gran experiència»
CRISTINA VALENZUELA: «El ‘copic’ és la milllor eina per donar color»
LAIA MENDOZA: «El públic es juga la vida en 90 minuts»
JOSEP ÀNGEL MORTÉS: «Si no fem inversions a Arcalís, no podrem aguantar molts més anys»
JOSÉ ANTONIO MARTÍN: «En un futur podem progressar molt»
AARON SÁNCHEZ: «Quan tornes a trepitjar la gespa et puja l’autoestima»
HELENA GUÀRDIA: «Cal deixar-se anar per entendre l’art abstracte»
JORDI ROMEU: «Les relacions socials afecten les persones a l’hora d’actuar»
ALEX PUIG: «L’únic secret en l’escriptura és treballar, treballar i treballar»
SHEILA FERRER: «La Fura dels Baus et posa bastant al límit»
LAIA AGUILAR: «La feina d’escriptora és més solitària, però tens una història pròpia»
JOSEP MARIA RÀFOLS: «‘El xiscle de la sirena’ és una explosió d’ànsies contingudes»
GIL BLASI: «És l’oportunitat d’anar al rovell de l’ou del xou»
LORENA NIETO i CAROLINA CERQUEDA: «Els infants actuen segons el tracte que reben»
PEPE CHISVERT: "Ser mossèn no és un ofici, és una vocació"
JONATHAN GONZÁLEZ: «Jo era un antifriki, però m’estava enganyant»
LLUÍS CRUZ: «Feia temps que la Lliga no estava tan ajustada»