Entrevistes
ÀNGEL PÉREZ: "Ara per fer de gasoliner has de ser un ‘crack’"
OMAR EL BACHIRI: «Prefereixo cobrar menys i no exercir de psicòleg»
JOAN VINYES: «Estic molt orgullós d’haver-me recuperat»
MARTA CUDINACH: «Al Museu Thyssen, la canalla és visitant VIP»
OLYMPIA ALTIMIR: "Crèiem que fent Belles Arts 'passaria gana'"
«Al Pirineu som gent d’acollida i es viu bé»
JOSEP MIQUEL VILA: «Si Sant Julià rep menys diners serà molt difícil no superar l’endeutament»
MAICA MOLERO: «Ens estem intoxicant i no en som conscients»
KOLDO ÀLVAREZ: «Sumar punts després de tant temps reforça al grup i dona sentit a la feina»
CARLOS FERNÁNDEZ GUERRA: «La Policia va sacrificar institucionalitat i rigor per millorar la connexió amb la gent»
JOSÉ BARBOSA: «Ara hi ha més respecte cap als àrbitres»
RUTH CASABELLA: «Amb l’art, la canalla té la mirada neta»
ANNEKE VAN DE WAL: «És complicat combinar la passió amb la vida real»
IVAN FORCADELL: «La societat està molt amargada, però jo no»
FERNANDO TRUEBA: «El cinema espanyol pateix una campanya injusta i imbècil»
QUINO COLOM: «No han faltat les bromes amb Guille si ens toca cobrir-nos»
SUSANA GINESTA: «De l’afició a la lectura ve la passió per l’escriptura»
Hèctor Grau: «El mòbil acabarà sent el centre de tot»
ANTONIO ESPINÓS: «La màxima percepció a què pot arribar un esport és en l’olimpisme»
ERIC SYLVESTRE: «L’avortament és un dret fonamental per a les dones»
NÚRIA SALÁN: «El WI-FI el va inventar una dona i ningú ho sap»
AUDREY OLIVE: «No esperava que la roba de segona mà funcionés a Andorra»
MANEL NIELL: «L’organisme més gran del món és un fong»
YOUNES RAGUIG: «El vòlei és una espina que tenia clavada»
JUANMA CASERO: «De la quotidianitat pot sorgir l’extraordinari»