Entrevistes
Cristina Ros: «S'ha de difondre el pubillatge, que el jovent el conegui»
Nidzella i Emily Raluy: «T'encarinyes d'algú, i potser no el tornes a veure»
Àlex Bandera: «¿Un somni? Poder competir al pubillatge català»
Europa es trenca
Núria Moreno: «No hi ha mal model sinó un fotògraf que no sap il·luminar»
Toni Batista: «Veig 'Cinema Paradiso' i encara m'emociono»
L'imperatiu europeu és el que domina
Sergi Guimaré: «A la taula, no et quedis callat, dóna conversa al veí»
Ramon Vidal: «Cartes és un gran actor, però encara és millor persona»
Clare Allcard: «Vam sobreviure a base de llet en pols i pèsols secs»
Víctor Olmos: «La vida a la Terra no pot ser un error de l'univers»
El peruà que va presidir les Corts de Cadis
Maria Maestre: «No som com ens retraten a 'Cisne negro'»
Albert Bosch: «La força l'has de portar al cap; la resta són noses»
Héctor Encuentra i Raúl Baró: «El pitjor monstre dels llacs són els clients 'sobrats'»
'El carrer' com a concepte
Miquel A. Torres: «El tap de rosca és molt pràctic i no desmereix»
John Clark: «La meva millor victòria va ser deixar l'alcohol»
L'últim bany públic de Pequín
Tomás García: «Aassajar davant del mirall és ridícul; mai no ho he fet»
Carmen de Mairena: «Toca jubilar-me, però el públic no em deixa»
La pèrfida Europa
David Fusté: «La línia que separa el risc de la temeritat és molt, molt fina»
Sònia Martí: «¿Refrany preferit? A cada bugada es perd un llençol»
Flors i regals vermells, pecats a Aràbia Saudita