Entrevistes
JEAN TODT: «Un 30% dels accidents del món afecten a vianants»
JUAN IGNACIO LÓPEZ: «El món pot veure a través d’Andorra els efectes del canvi climàtic»
JAUME NAVARRO: «El millor del teatre gestual és que s’entén arreu»
TXEMA DÍAZ TORRENT: "Prefereixo una mica d’ombra al xiringuito, amb subministrament fluït de cafeïna i una mica de lectura"
THORBJøRN JAGLAND: «Cal destacar la participació d’Andorra en la responsabilitat col·lectiva amb els refugiats»
RUTH CASABELLA: «Engordany és testimoni d’un passat recent»
ELISABET TERRI: «Un càsting és afrontar una entrevista de feina»
EVA GARCÍA: «A Andorra costa, però es va arrelant el món blogger»
DANI GARCIA I TONI BESOLÍ: «Compartir tècniques et dóna més coneixements»
PAU ALABAJOS: «La música és una eina de transformació social»
FRAN DOSPUNTO CERO: «Al món de l’humor hi ha d’haver moments de tot»
EDUARD CARRERAS: «No toques pels diners, sinó perquè t’agrada!»
JAN VERMEIRE: «L’orgue toca qualsevol música, fins i tot pop»
MAX LLOVERA: «Somiava amb debutar amb el Lleida a Segona B però no tan d’hora»
CRISOL FÀBREGA: «És important sortir de la zona de confort i millorar»
CABINHO: «Amb 60 anys tindré la mateixa manera de definir»
ROGER ARGEMÍ: «És important identificar-se amb les lletres»
GERARD BERNÉ «Més val ser un petit amo que un gran mosso»
ALVIN DE CONINCK «Alemanya ha de fer un exercici de moralitat»
SÍLVIA GRAU: «Cuidar un gos no és només donar-li menjar»
IGNASI CAROD: «És ideal per crear grups de treball a les empreses»
IGNACIO RIBAS: «No s’ha d’associar l’orgue amb l’Església per força»
JAQUI I JANET CAPDEVILA: «Només necessitàvem escoltar la veu que parlava dins nostre»
DANIEL ARELLANO: «El públic ha de venir disposat a sorprendre’s»
POL MOYA: «Tinc encara molt marge de progressió»