PUBLICITAT

Judith Torres Integradora Social i creadora de Canela Brand

«Vivim en una societat on tot va lligat a una talla»

Per Anna Mencos

Judith Torres va estudiar Educació Infantil i posteriorment Integració Social. Tot i que el món de la infància és la seva vocació, actualment treballa a l’empresa familiar. Fa relativament poc va començar la seva pròpia marca de joies fetes a mà amb diferents materials. La idea de Canela Brand va néixer d’un projecte que tenia des que era petita amb l’objectiu de crear un complement que no anés lligat a una talla. Aquesta intenta adaptar-se a cada una de les persones perquè així puguin sentir-se identificades.

–Com va néixer Canela Brand?
–Canela Brand va néixer d’un projecte que tenia des de petita, que era el fet de crear un complement que no anés lligat a una talla. Vivim en una societat on tot va lligat a un tallatge. Les arracades són dels pocs complements que no van lligats a cap talla ni etiqueta, és simplement portar un complement que t’agrada, sigui més gran o més petit. Aquest projecte neix a casa la meva àvia, en una habitació que ella tenia sense cap ús, i amb l’ajuda d’una molt bona amiga, l’Alexandra, que en tot moment el seu suport ha estat essencial per a poder tirar endavant aquesta primera col·lecció. Una altra persona clau en l’inici d’aquest projecte ha estat la meva germana que a part d’ajudar com a model, porta tota la part de gestió de les xarxes socials i la publicitat.

–Quins accessoris tenen?
–Aquesta primera col·lecció només és d’arracades, ja que és un projecte que tot just està a l’inici. Tot i que tinc diferents projectes per a la propera col·lecció que sortirà a principis d’agost.

–Els productes són personalitzats?
–En part sí. Canela Brand disposa d’un apartat de models que s’han creat com a base, amb colors bàsics i diferents idees, és a partir d’aquí que cada una pot crear la seva idea o el seu model. És a dir, canviar els colors, afegir alguna peça, o bé crear alguna cosa que no està dins la col·lecció. Sempre s’intenta que cada una esculli el que més li agrada i pugui adaptar-ho a la seva forma de ser, vestir o bé expressar-se mitjançant els complements.

–A través de les xarxes socials mostren les peces de la seva primera col·lecció. Com va ser el procés de creació?
–Sí, actualment mostrem la col·lecció a través de les xarxes tot i que estem preparant la nostra pàgina web. El procés de creació es va basar a fer proves, a poc a poc provant i demanant a la gent més propera que era el que més els agradava o bé com ho farien. Va ser a partir d’aquí que va néixer la primera col·lecció, amb molta ajuda i a poc a poc.

–Quins resultats extreuen d’aquesta primera col·lecció?
–Doncs les expectatives en un inici no eren molt altes, tot i que m’ha sorprès molt positivament. A poc a poc la gent coneix més els productes i es van fent les seves joies en funció del que més els agrada i amb els colors o les combinacions que més els representa.

–Com descriuria la seva marca?
–Ho descriuria com una manera d’expressar-se, de portar el que t’agrada sense pensar en el que els agrada a la resta, és una manera de ser tu mateixa.

–Quin és el futur de Canela Brand?
–Un dels projectes pel futur és el fet de poder obrir una botiga física on la gent pugui venir i crear el seu disseny podent veure els productes i escollir més detalladament cada un d’ells. Tot i que actualment ho fem mitjançant les diferents fires que es fan al país, ens agradaria tenir un lloc físic. Un altre dels projectes de futur és el fet de poder realitzar diferents tallers perquè tothom pugui assistir i crear la seva pròpia col·lecció des de zero, i d’aquesta manera poder expressar millor el que els agrada. 
 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT