PUBLICITAT

Àlex Sala Fundador de Go Services Garage

«El vehicle està arrelat a Andorra, però falta donar valor al seu estat»

Per Carmen Salas

L’Àlex Sala és la demostració que els emprenedors de veritat es creixen davant les dificultats. No en va l’any passat, i després de fer un exhaustiu pla de negoci, aquest jove amb formació en màrqueting i direcció comercial, va obrir Go Services Garage, un concepte de taller mecànic que va molt més enllà del típic espai on et reparen el vehicle.

Per què va crear Go Services Garage?

Neix de les ganes de poder facilitar els màxims serveis als meus clients en relació amb els seus vehicles. Solucionar totes les seves necessitats perquè quan ens lliuri les seves claus es pugui despreocupar i sàpiga que li tornaren amb totes les problemàtiques solucionades.

Què el diferencia d’un taller de cotxes a l’ús?

D’entrada, l’atenció al client. Aquest ha de sentir-se com a casa, l’hem de fer partícep de tot el procés. Després, la disposició i màxima flexibilitat vers el client. Per exemple, els caps de setmana no estem oberts de cara al públic, però si hem de treballar a porta tancada per complir amb els terminis d’entrega, ho fem, i si hem d’anar a busca un cotxe a la nit, ho fem sense cap problema. Ens adaptem a les necessitats de cada client.

Quins són els seus serveis?

Mecànica integral, electricitat, performance, projectes, pneumàtics..., diria que menys planxa i pintura, ho fem pràcticament tot.

A quin tipus de client s’adrecen?

No tenim un perfil concret. Els nostres serveis són vàlids tant pel perfil premium fins a l’usuari del dia a dia passant per flotes de vehicles d’empresa. Tothom és benvingut!

De quina manera fidelitzen els seus clients?

Fem un seguiment postvenda exhaustiu de les reparacions realitzades. Uns dies després del lliurament del vehicle, truquem al client per confirmar si tot va bé, si està satisfet o si ha sorgit algun problema. Volem acompanyar els nostres clients en tot el procés perquè la comunicació sigui fluida i de confiança.

Andorra és un país on la majoria de desplaçaments es fan en cotxe. La gent li dona suficient importància al seu manteniment?

En general, diria que la gent quan té un problema no espera massa perquè li poguem fer un diagnòstic i l'hi solucionem, però curiosament també hi ha qui es relaxa en aquest aspecte i no ens contacta fins que la reparació no és estrictament necessària. Tot i que el vehicle està molt arrelat a Andorra, i s'utilitza cada día, al mateix temps no acabem de donar-li la importància que té al seu manteniment.

De moment teniu un únic establiment. Hi ha previsió d’ampliar?

Ara per ara, obrir un altre taller seria poc prudent, el negoci encara ha de madurar. No obstant, si tot va bé, durant aquest any hi haurà novetats. Les noves tecnologies i el món virtual han de ser presents per a un creixement sostenible a llarg termini.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT