PUBLICITAT

Manoli Mazzochetti Assistent punt d'informació i atenció al client de l'Illa Carlemany

“Els caps de setmana resolem unes 200 consultes”

Per Carmen Salas

La Manoli fa dos anys que treballa al punt d’atenció al client del centre comercial Illa Carlemany i es nota que li agrada la seva feina. Mentre parlo amb ella noto la seva empatia quan fa referència als clients als quals ajuda diàriament. Aquesta espanyola de pare d’ascendència italiana és molt jove, però transpira professionalitat i actitud positiva.

Quantes persones treballeu al punt d’informació?

Som tres noies, però hi ha moments en què compartim l’espai amb altres persones. A l’estiu, hi ha noies per informar sobre Naturlandia i Caldea, i a l’hivern, també hi ha personal que informa sobre GranValira.

Quines són les vostres tasques?

La principal es la d’informar als clients de l’Illa, els dubtes són molt variats: trobar una botiga o servei determinat, o facilitar alguna dada que necessitin del centre comercial; també ens encarreguem d’embolicar regals als clients que ho demanen, al Nadal sobretot. A l’estiu a més dels clients també atenem molts turistes que ens pregunten per exemple per les millors rutes o les més fàcils en el cas de les famílies amb nens. Algunes dades les donem nosaltres directament i si no podem resoldre alguna qüestió, els adrecem a l’oficina de turisme d’Andorra.

D’altra banda, també gestionem la venda d’entrades de Caldea, Naturlandia, GranValira, le Cirque du Soleil, el bus turístic i fins i tot de l’Auditori Nacional d’Ordino.

Suposo que necessiteu parlar varis idiomes?

Sí, perquè els clients són principalment català, castellà, francès i anglès. A més, a l’hivern estem rebem mols clients que parlen en rus i l’estem aprenent una mica per poder ajudar-los millor.

Quin volum diari de consultes rebeu?

Abans de la pandèmia, els matins eren més tranquils, després de l’hora de dinar era quan la gent s’animava a venir al centre comercial. Sobretot demanaven informació de botigues, o sobre quin lloc era millor per menjar o beure, i a la tarda era quan més gent hi havia. Pel que fa al nombre de consultes, entre setmana a l’hivern podiem tenir unes 30-40 consultes al dia; a l’estiu, unes 60-70 consultes, i els caps de setmana entre les tres podíem resoldre unes 200 consultes perfectament.

I sobre què consulten més?

Sobre electrònica i perfumeria.

I arriba el coronarivus i el tancament. Com ha estat la tornada?

La tornada ha estat molt emocionant després de quasi tres mesos sense tenir contacte amb els clients. Ho estem portant molt bé, tenim les mesures de seguretat adequades i la gent és molt respectuosa amb el tema de portar la mascareta.

Han canviat les consultes que us fan ara?

Una mica, a més de les habituals, ens pregunten molt pels nous horaris de les botigues, sobre les mesures de seguretat de cada botiga, què han de fer, i sobretot volen saber quan obriran les sales de cinema i quina normativa hi ha haurà per veure pel·lícules.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT