PUBLICITAT

Robert Font Gori Propietari Diva Eròtic Centre

«Una joguina sexual no substitueix la parella»

Per El Periòdic

Robert Font viu de primera mà la influència que té el satisfyer i altres joguines en la vida sexual de les persones. Des de la seva botiga observa un moment en què cada cop hi ha més persones i més parelles que opten per introduir joguines sexuals a les seves relacions amb la intenció de no caure en la monotonia i deixar de banda dels prejudicis o els estereotips que hi havia fins ara.
 
–Com va acabar per instal·lar Diva Eròtic Centre a la capital?
–La nostra botiga no té res a veure amb un sex shop, aquest concepte ha canviat. Primer vam optar per obrir una botiga a Santa Coloma el 2005 i després a Escaldes el 2010. Finalment vam tancar les dues per obrir-ne una més gran, de tres plantes, a l’Avinguda Tarragona el 2010. 

–Quin tipus de clients té?
–La gent pensa que només vénen a preguntar homes o dones solters per desconeixement, però la realitat és que gràcies a l’obertura mental de la societat ha generat que vingui un ventall de client molt ampli, des de joves a parelles de la tercera edat.La majoria dels nostres usuaris són parelles que han superat aquest tipus de barreres mentals i decideixen venir per trencar el dia a dia i evitar caure en la monotonia. No només compren joguines sexuals, sinó també lubricants o roba interior; hi ha moltes opcions.
 
–Parli’m d’aquest canvi en la societat.
– Les persones que venen són més obertes i han deixat de banda la timidesa i els nervis. Ara entren a la botiga i saben el que volen, sense temor de preguntar un dubte i demostrant un canvi brutal en la seva actitud. Abans era molt típic sentir a dir que un producte sexual estava fet per substituir la parella i això és mentida, cap joguina pot substituir una persona. Si ho fa, és que la parella ja no funciona i és una excusa.

–Ni tan sols el satisfyer?
–No, i això que és el millor producte mai creat a l’àmbit d’estimulació clitorial perquè dona l’orgasme adequat a la dona. De fet, és el gran dominador del mercat femení i si bé existeix fa més de 7 anys sota la marca Wominizer, l’any passat ja era un gran regal de Nadal i aquest ho continua sent. S’ha fet molt conegut per l’impacte comunicatiu gràcies a les xarxes socials i les influencers, però també perquè hi han reduït un 50% el preu del producte i la gent en parla molt. El satisfyer ha representat una mena de revolució sexual femenina.

–I en el cas dels homes?
– Al món masculí també trobem el satisfyer, però no ha tingut el mateix impacte ni la marca s’ha instal·lat de la mateixa manera com en el cas de les dones. El meu consell és que la gent investigui, vagi a la botiga i introdueixi noves eines sexuals a les seves relacions de parella perquè augmentarà tant la qualitat dels encontres sexuals com la salut sexual de cadascú. Hi ha molt per fer en l’àmbit educacional, però hem avançat molt.
 

PUBLICITAT
PUBLICITAT