PUBLICITAT

Una vegada més, els perjudicats són els usuaris

Els usuaris de Montmantell estan indignats i tenen tota la raó del món. El canvi de companyia els està afectant, tot i que el Govern havia anunciat que el canvi després de la fallida de la companyia que oferia el servei no tindria cap conseqüència per als usuaris.

El primer problema els va arribar el primer dia, quan en pujar al bus van veure que la targeta que tenien recarregada de l’anterior empresa no els funcionava amb l’actual i, en preguntar, no se’ls va donar cap solució.

Tot quedaria aquí si hagués estat un problema puntual d’un dia, però el cert és que no va ser només cosa d’un dia sinó que el problema segueix i ningú se’n fa responsable. I com sempre qui són els perjudicats? Els usuaris. Hi ha persones que agafen aquest bus diàriament i havien pagat fins a 40 viatges, el que representa 121 euros que  no tothom es pot permetre que quedin en un no res i comprar una nova targeta que és el que se’ls ofereix des de la nova companyia. Però la pregunta que es fan els usuaris és: qui té els diners de la meva antiga targeta? Doncs una empresa que ha fet fallida i que evidentment ja no té ningú treballant i no els agafa el telèfon. Les solucions estan sent nul·les i d’aquí la indignació.

I per poques ajudes també es troba el Govern que ho considera un tema entre les companyies de busos i interpreta que, en ser un tema d’empreses privades, no hi entren i no se n’han de fer càrrec.
Esperem que en els pròxims dies el problema es solucioni i tots aquells viatgers que havien pagat bitllets amb antelació puguin o bé recuperar els seus diners o bé que se’ls convalidin els viatges que ja tenien amb la nova companyia.
Des de Govern s’haurà de buscar una solució per a tots els treballadors que agafen el bus diàriament i que han vist com els seus diners han desaparegut.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT