PUBLICITAT

La innovació i el món digital protagonitzen la Fira d’enguany

La 43a edició de la Fira d’Andorra la Vella va prenent forma. A mesura que l’envelat del Parc Central va prenent forma, ahir va ser el torn de les autoritats de presentar el fil conductor de la mostra que s’ha alçat com un dels esdeveniments de referència al Principat. I, per tal de mantenir aquesta línia de referència, la temàtica que protagonitzarà la cita és la innovació, el món digital i les ciutats intel·ligents. Aquesta proposta no només suposa una aposta pel model de futur del país, sinó que ha de ser una realitat palpable en l’actualitat. Les ciutats i les societats han de continuar avançant per adaptar-se als reptes actuals aprofitant les tecnologies i recursos existents, i instaurant models inclusius i sostenibles. Així mateix, més enllà de ser un dels actes marcats al calendari dels andorrans, pel punt de trobada i promoció local que suposen els seus 170 estands d’empreses i entitats del país, també ha esdevingut un pol d’atracció pels turistes. No pot ser de cap altra manera que amb l’assistència dels visitants que s’assoleixin les 70.000 persones que enguany s’esperen a la Fira, i més tenint en compte que les estimacions sempre se solen complir. És a dir, que una vegada més, es demostra que Andorra està oberta al món. D’altra banda, la Fira d’Andorra la Vella també està innegablement unida a l’automòbil, i per això, el 50% dels 10.000 metres quadrats amb què compta la mostra estan destinats a l’exposició i comercialització de vehicles, al punt que la cita s’ha convertit en una de les principals accions de promoció del sector al llarg de l’any. Tot plegat, no suposa cap sorpresa que, enguany, hi hagi hagut una gran demanda d’expositors. I finalment, el Comú d’Andorra la Vella també ha preparat un programa de xerrades divulgatives per donar dinamisme a la Fira. Per tot plegat, podem considerar que la Fira d’Andorra la Vella té un futur prometedor.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT