PUBLICITAT

Més de dos milions per atraure turistes a Andorra aquest estiu

Andorra Turisme ha fet pública la seva campanya de promoció turística estival d’enguany. Amb el nom d’Atypical Andorra, l’organisme ha escollit el fil narratiu dels elements més alternatius i únics per trencar amb la visió típica del Principat i la seva oferta turística, presumint una vegada més del seu entorn natural privilegiat. La inversió de dos milions d’euros no passa desapercebuda, malgrat que resti lleugerament inferior a la de la campanya anterior, però s’entén que el país surt a jugar les seves millors cartes per continuar promovent un sector que s’ha demostrat dels més robustos d’Andorra. La recentment clausurada temporada d’hivern ha evidenciat que el turisme és un motor imprescindible del país, i si bé és cert que hi ha un debat sobre la taula (com a tants altres indrets) sobre el seu model futur, viabilitat i sostenibilitat, la realitat és que continua suposant una font d’ingressos destacable. A més, també ha anat guanyant pes per als mesos d’estiu, que tradicionalment havien estat menys freqüentats pels visitants, situant el país com un indret de referència on passar uns dies al juliol o l’agost, especialment pels residents als països veïns. Andorra ven natura, ven circ, ven esport, ven salut i ven proximitat, i ho fa creixent especialment en noves plataformes com les digitals. Tot plegat, l’objectiu d’Andorra Turisme i del Ministeri de Turisme és aconseguir continuar omplint les habitacions d’hotels i allotjaments amb un repte evident: superar les dades del 2019. I és que, un cop superada la crisi i afectació de la pandèmia del coronavirus, i amb una normalitat més que evident, el Principat (com tots els altres països que deuen tant al turisme) vol tornar a veure els carrers plens de visitants. Això sí, caldrà veure si aquests hauran de pagar o no la taxa turística, ja que entre uns i altres no es posen d’acord sobre la seva entrada en vigor. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT