PUBLICITAT

L’Andorra Shopping Festival deixa bones sensacions

L’Andorra Shopping Festival, el conjunt d’activitats que ha posat en marxa Andorra Turisme per incentivar l’afluència de visitants durant la primera quinzena d’aquest mes, sembla que s’ha tancat amb un balanç positiu. Actuacions musicals, espectacles infantils, sortejos o gastronomia han servit per incentivar les compres dels visitants, que era l’objectiu principal. A manca de xifres oficials concretes –que en un país com Andorra malauradament sempre tarden a arribar, malgrat la insistència dels mitjans de comunicació– els comerciants d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany consultats han explicat que s’han superat les expectatives que tenien dipositades per a aquestes dates i que s’han registrat més visitants dels que havien previst inicialment. D’aquesta manera, l’Andorra Shopping Festival s’ha confirmat com un esdeveniment que contribueix a promoure el comerç en temporada baixa i, per tant, segurament formarà part de la planificació de la promoció turística que anualment es fa per a la primera quinzena del mes de novembre. 

Els recursos públics que s’hi destinen a donar a conèixer aquesta cita són importants –fins a 750.000 euros en aquesta ocasió, segons es va explicar el seu dia a la presentació– , però estan ben invertits si contribueixen de manera clara a atreure més visitants. L’impacte que encara podia tenir la pandèmia mundial feia que en aquesta ocasió hi hagués molta incertesa sobre el volum de turistes que podrien venir al país per aquestes dates, si bé segons el que s’ha vist al carrer hi ha ganes de viatjar, sobretot a destinacions de proximitat com Andorra. A més, ha estat també positiu que s’hagi fet un esforç perquè els turistes arribessin fins a zones com al centre històric o Riberaygua i Travesseres, on hi ha comerços que no sempre surten beneficiats de les grans campanyes turístiques.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT