PUBLICITAT

L’estiu: inici de l’esperada recuperació econòmica?

La campanya turística «més potent de la història». D’aquesta manera definia Andorra Turisme la campanya turística que es portarà a terme per atreure el màxim de visitants aquest estiu. La previsió és invertir-hi al voltant de 3,4 milions d’euros, més del doble que l’any passat, tot i que en aquest cas només es va fer a França i Espanya i enguany arribarà a vuit països (a més de França i Espanya s’incidirà en mercats com el Regne Unit, Irlanda, Bèlgica, Països Baixos, Alemanya i Itàlia).  L’objectiu, sota el lema ‘L’estiu a Andorra es viu a l’aire lliure’, és projectar la imatge d’una destinació segura, motiu pel qual és molt important que en les properes setmanes es faci el màxim esforç per controlar l’expansió del virus. Així, serà fonamental que es pugui arribar, tal com està previst, a un 70% de vacunació de la població, ja que això pràcticament garantiria que el virus no pugui revifar de nou en una nova onada.
I és que l’estiu hauria de significar –ara sí– l’inici de la recuperació del sector turístic, un dels més castigats per la pandèmia del coronavirus, en un mercat en què es preveu una forta competència entre destinacions turístiques de tot el món. Després d’un hivern que com s’ha considerat des del propi Ministeri de Turisme ha estat «catastròfic», és el moment que les diferents activitats econòmiques puguin començar a sortir del difícil tràngol que els ha suposat aquesta crisi sanitària. En aquest sentit, els hotels i els allotjaments es mostren optimistes dels resultats que es poden obtenir aquest estiu. Tot i que és bo que es accions promocionals es vagin fent cada vegada a més països, és evident que el balanç final que es pugui fer dependrà molt, una vegada més, del turisme de proximitat procedent d’Espanya i França,  i més en un context en què encara segurament no estarà controlada del tot la pandèmia al continent europeu. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT