PUBLICITAT

Un canvi d’imatge per a Naturlandia

Naturlandia estrenarà una nova imatge a partir de la primavera. Aquesta és una de les qüestions sobre les quals es va parlar dimarts al vespre a la ciutania durant una reunió de poble per explicar el primer any de mandat de la nova majoria comunal. La intenció del comú és convertir Naturlandia en un centre d’activitats durant els 365 dies de l’any amb l’objectiu que el parc sigui un atractiu turístic del país. En aquest sentit, els nous responsables del parc posaran en marxa una nova marca que expressarà molt millor la seva oferta, amb una cota 1.600 on continuaran les instal·lacions mecàniques atuals i una altra cota 2.000 on es podrà gaudir d’experiències autèntiques de natura i muntanya. D’altra banda, el parc apostarà també perquè la restauració sigui un altre dels atractius d’aquestes instal·lacions.

El pla dissenyat pels nous gestors del parc elegits per la nova majoria que governa la parròquia  hauria de suposar un revulsiu perquè cada vegada rebi un major nombre de visitants. De fet, Naturlandia és ja un atractiu més de país en aquest moment, el que passa és que continua sent un llast per a les finances del comú, que hi ha invertit molts milions durant els últims anys sense que hi hagi hagut el retorn esperat. El canvi de rumb iniciat per la nova direcció  sembla anar pel bon camí  i hauria de suposar que per fi el parc funcioni de la millor manera possible. I és que, si encara no existís, possiblement s’hauria de crear un projecte similar, però evidentment cal fer tots els canvis que siguin necessari per assegurar la seva viabilitat i aconseguir que el comú no hagi d’estar periòdicament injectant-hi diners, com ha passat els últims anys. A més, el parc hauria de deixar de ser notícia tan sovint per successos com la mort d’un llop que s’ha produït recentment, una cosa que se solucionarà amb la «recol·locació» prevista dels animals salvatges que s’ha anunciat.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT