PUBLICITAT

Benvinguda a l’‘Andorra Health Destination’

Que la tan anhelada constitució econòmica que molts preconitzaven ja fa 30 anys, i que havia de seguir immediatament a la política, va més lenta del que tothom desitjaria és ja una evidència. A falta d’idees més novedoses, els caps pensants en aquesta matèria reiteren les vies de les quals sempre s’ha parlat per assolir la diversificació econòmica, com és la de convertir Andorra en una destinació de Salut. Deu ser que quan s’acaba una legislatura els nous mandataris polítics sempre fan tabula rasa de tot allò que van fer els seus antecessors, el que fa que algunes iniciatives tardin massa en materialitzar-se. En aquest sentit, ahir es va presentar l’Andorra Healt Destination –se suposa que amb el nom en anglès ressalta més el projecte, com va passar quan en el seu dia es va inventar el terme The Shopping Mile– que buscarà potenciar el país en aquest àmbit, que cada dia compta amb més visitants arreu del món.

La idea, com diem,  no és dolenta, el que passa és que ja se l’esmantava fa molts anys sense que, pel que ara es veu, s’avancés gaire a l’hora de constituir un veritable projecte conjunt de les empreses que ja estan treballant aquí des de fa temps. Es tracta que a Andorra no vinguin només turistes que vulguin gaudir del país, sinó també per seguir una sèrie de tractaments de salut.  De fet, tal com ahir es va recordar a la presentació, un 34% dels turistes venen per motius de wellness i es preveu que el turisme de salut experimenti un creixement anual del 7% fins al 2025. A partir d’ara hi ha una marca amb una associació que s’encarregarà de fer la promoció dels serveis, i també hi ha una central conjunta de reserves, el que sens dubte hauria d’ajudar a impulsar el sector. A més, és d’esperar també que moltes altres empreses estiguin interessades en instal·lar-se al país, per a la qual cosa se’ls hauria de donar les màximes facilitats.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT