PUBLICITAT

Una campanya d’hivern més flexible pel coronavirus

La campanya turística d’hivern es veurà afectada, com no podia ser d’una altra manera, per la crisi sanitària originada per la Covid-19. Segons va explicar ahir Andorra Turisme, serà una campanya flexible per la incertesa existent en aquests moments sobre l’evolució de la pandèmia. En aquest sentit, el seu inici dependrà de la data en què finalment puguin obrir les estacions d’esquí, que encara no està clara,  i a més dels aspectes comercials, s’incidirà també en la informació sobre l’actualitat de la Covid-19. La previsió és que la campanya pugui començar el 28 de desembre o bé el 4 de gener, i que s’allargui fins el 31 de març.  Amb un pressupost de 2,9 milions d’euros, lleugerament superior al de l’any passat, els principals destinataris de les accions promocionals seran els dos països veïns, Espanya i França, tot i que no es descarten que també hi pugui haver accions a mercats llunyans. A més de la campanya d’hivern, Andorra Turisme preveu portar a terme accions puntuals, com la que, de manera encertada, es va iniciar ahir als departaments francesos de l’Arieja i els Pirineus Orientals, els residents dels quals es poden desplaçar fins a Andorra. Els responsables de l’organisme no es van atrevir a  fer una estimació sobre el nombre de visitants que podria acollir el país aquest hivern, sabedors que en aquests moments qualsevol projecció pot distar molt de la que es registri finalment. Contràriamente, des d’Ski Andorra es recordava fa uns dies que l’estacions d’esquí poden veure reduïda  enguany la seva facturació com a mínim un 30%, el que fa pràcticament impossible que puguin obtenir beneficis. El que està clar és que, tot i que les finances de l’Estat ja estan patint com a conseqüència de la pandèmia, s’han de continuar destinant com a mínim els mateixos recursos que fins ara per atreure visitants quan la situació es normalitzi.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT