PUBLICITAT

Polèmica sobre el sentit únic del carrer Sant Andreu

Sembla que els comuns d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany van poder ahir llimar diferències amb relació a la decisió del primer de fer de sentit únic el carrer Sant Andreu, cosa que, segons el segon perjudica el trànsit a la seva parròquia. Les mandatàries de les dues corporacions s’han donat una setmana de temps, tenint en compte que la setmana vinent s’inicia l’activitat a les escoles i el volum de vehicles que hi transiten s’incrementarà, per analitzar l’oportunitat que aquest carrer torni a ser de doble sentit. El Comú d’Andorra la Vella va fer bé en demanar la trobada amb el d’Escaldes-Engordany, ja que és la millor manera per dirimir les diferències que han sorgit sobre aquesta qüestió. La prova pilot que el comú de la capital va iniciar el passat 4 d’agost tenia un objectiu lloable, ja que es tracta d’una mesura que busca la pacificació del trànsit a la zona, després que s’hagi comprovat que un elevat volum de vehicles circulaven a gran velocitat en aquest carrer. Tot i així, és evident també que abans d’una iniciativa d’aquestes característiques s’havia d’haver consultat prèviament al Comú d’Escaldes-Engordany, tenint en compte que les repercussions de la mesura en aquesta última parròquia són evidents.  Per això, l’important és que un conflicte inicial que podia haver anat in crescendo en els propers dies s’hagi pogut reconduir amb les dues cònsols majors assegudes en una taula. No s’ha d’oblidar que el que volen la majoria dels ciutadans és que hi hagi una bona col·laboració entre les administracions, independentment del color polític de cadascuna d’elles, i que això repercuteixi en una millor qualitat de vida.  L’important en aquest cas és que no hi hagi carreretes que es converteixin en veritables autopistes per la velocitat amb què hi circulen  alguns vehicles. Això està passant en més d’un punt del país, i que les administracions, en lleial col·laboració, puguin aplicar els remeis efectius és del tot necessari. 
 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT