PUBLICITAT

Necessitat de canvis en el funcionament de Naturlandia

L’arribada d’un nou director a Naturlandia ha de suposar necessàriament importants canvis en el seu funcionament, ja que, malgrat els intents que hi ha hagut en els últims anys, mai ha acabat de consolidar-se com un veritable atractiu turístic de país que ajudi a la captació de nous visistants. A més, també ha estat un focus constant de problemes financers que han obligat any rere any al comú a injectar-hi diners públics sense que s’hagi vist un rendiment clar per a la parròquia. Fa tan sols uns dies, el cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, destacava, per exemple, que l’ecoparc no pot continuar sent un focus d’amiguismes i d’endollats, mentre que ara el nou director , Xabier Ajona, anuncia, entre altres possibles mesures, la redefinició o el tancament, en última instància, del parc d’animals com a opció «extrema», ja que no es compta amb suficient terreny per a un espai d’aquest tipus. 
Aquests dos plantejaments fan augurar, així doncs, que a partir d’ara canviaran molt les coses a Naturlàndia i tant de bo s’aconsegueixi finalmen la seva consolidació com a una opció d’oci que tingui cada vegada més visitants. El fet que no es caigui en l’immobilisme és ja un fet important i, a partir d’ara, s’hauria de passar a l’accio amb mesures concretes. I és que cal que, d’una vegada per totes, es reconverteixi l’estratègia d’aquest complex, posant en marxa nous al·licients per als visitants, i també que no continuï sent, com ha passat fins ara, un llast per a les finances comunals. La veritat és que el país necessita que Naturandia funcioni bé per atrure nous turistes, que són cada vegada més exigents a l’hora d’elegir les seves destinacions per viatjar. A més la parròquia de Sant Julià de Lòria, que ha vist desaparèixer molts comerços en els últims anys per la crisi econòmica, necessita també que l’ecoparc funcioni el millor possible perquè la revitalització econòmica tan esperada esdevingui una realitat.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT