PUBLICITAT

Andorra continua sent un aparador per a les compres

Quan es planteja la realització d’un projecte se segueixen diversos elements per comprovar si és viable i quin és el retorn que tindrà, valorant sempre les despeses que venen solapades a l’organització de l’esdeveniment. L’aspecte econòmic és una de les variables importants per donar el sí a tirar-ho endavant, així com assolir els objectius que es plantegen, com l’aparador que suposa de cara al turisme i el ressò mediàtic que tingui fora de les nostres fronteres.

Un dels atractius que té el Principat són les compres. És un reclam que fa dècades que s’utilitza, aprofitant la diferència de preus que es pot produir en els productes respecte a la resta de països, sobretot els més pròxims, que són els que aporten el major nombre de visitants cada any. L’Andorra Shopping Festival és un exemple d’això. S’ofereix un programa que va més enllà. Es ven l’experiència de comprar, i l’opció d’estalviar-se alguns euros a l’hora de pagar. No només es tracta de comprar, sinó també de crear un clima, amb concerts de música al carrer i activitats per als més joves. Són aspectes que permeten crear ambient i que el fet de gastar vagi acompanyat de lleure. D’aquesta manera la persona pot estar més disposada a comprar pel clima que es troba en l’entorn. 

La campanya publicitària de l’Andorra Shopping Festival és forta, apareixent en mitjans de comunicació nacionals, com també de fora el país. I té el seu èxit, perquè a més de la població del Principat, els turistes coneixen l’esdeveniment i alguns aprofiten les dates per poder fer les seves compres acompanyat d’una oferta d’oci. Alguns carrers han estat plens durant els dos caps de setmana que ha durat. Aquesta circumstància demostra que Andorra continua sent atractiva per al forà. Entre la llista d’encants que té el país, el de les compres és un que continua tenint vigència.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT