PUBLICITAT

L’aventura sense inici d’Andorra Airlines

La companyia Andorra Airlines va presentar el febrer passat el seu projecte per començar a operar amb vols regulars des de l’aeroport d’Andorra-La Seu d’Urgell a partir de l’abril. L’empresa va explicar que volia arribar als 24.000 passatgers anuals, el que suposaria que cada setmana viatgessin 500 persones des d’aquest aeroport.
El ministre de Turisme, Francesc Camp, es va excusar al darrer moment i va evitar participar a l’acte.  La vinculació del president de la companyia, Jorge Soriano, amb el cas Mercuri va motivar la decisió del ministre, que avui deu estar satisfet per no haver assistit. Hagués estat un error important dotar l’acte d’un caire institucional perquè les experiències amb l’aeroport de la Seu d’Urgell han estat fins ara negatives i tots els anuncis que s’han fet per iniciar vols regulars han acabat en fracàs.
L’arribada d’Andorra Airlines va semblar la més seriosa de totes. Encara que sense avions, va anunciar que volaria amb aparells llogats. Però des d’aquesta presentació tot han estat fugides cap endavant, ajornant el vol inaugural i sense cap mostra solida de què finalment els vols regulars serien una realitat. A mesura que passava el temps es feia més difícil la comunicació amb la companyia i cada cop es feia més evident que l’aeroport de la Seu d’Urgell continuarà sense vols regulars, almenys durant un temps.
Tot fa indicar que l’aventura d’Andorra Airlines no veurà la llum. Ahir tampoc va ser possible contactar amb algun responsable que digués el contrari, i és natural pensar que una empresa que pretén iniciar una etapa empresarial no té un canal de comunicació obert –ni tan sols amb potencials clients–, transmet un clar missatge negatiu de què res té a dir o que no l’interessa comunicar el que tothom s’imagina.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT