PUBLICITAT

Un gest comercial per la crisi de l’aigua

La companyia gestora dels serveis d’aigües d’Escaldes-Engordany ha pres la decisió de rebaixar un 33% el rebut del mes d’octubre del consum corresponent als mesos de juliol, agost i setembre. Aquesta decisió, que ja es va anunciar que es faria i que ara es concreta en un percentatge de benefici per als clients, té com a principal intenció compensar els problemes que van sorgir el passat estiu quan les pluges van acabar per condicionar el subministrament d’aigua a la parròquia. Des de Capesa parlen de factures que significaran un cost elevat per a la companyia, però tot se suposa que ha d’anar en consonància amb els maldecaps que es van generar als clients.
 
Capesa va actuar en el seu moment contra una situació que se’ls va tirar a sobre. Inevitablement, quan una gran part de la població té problemes amb una cosa tan essencial com és l’aigua, el malestar és evident. Les queixes van arribar en forma de tsunami, i fins i tot hi va haver posteriors talls d’aigua i, al final, obres provisionals que han de continuar el seu camí per tal d’acabar de solucionar una incidència que, per sobre de tot, s’ha d’evitar que es torni a produir.
Ara el fet de fer una rebaixa en la factura no deixa de ser un gest comercial, però des de Capesa s’insisteix en què és un «gest de solidaritat» i que no inclou en cap cas un atribució de culpa del que va succeir. 
 
El que és evident és que responsabilitat ha d’haver-ne, perquè les coses no passen sense raons, així que les rebaixes en les factures estan molt bé i són benvingudes com el que són, un gest, però ara cal evitar, per sempre, qualsevol altre problema d’aquest tipus. I per això fan falta inversions, obres o acords amb altres comuns per poder establir una xarxa més fiable. Perquè és de l’aigua del que estem parlant, un element bàsic.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT