PUBLICITAT

Servei d’atenció al públic lluny de la homogeneïtat

Ahir parlàvem en aquests mateixes línies sobre l’atenció immediata que la ministra de Salut, Afers Socials i Ocupació, Rosa Ferrer, anunciava. Aquest projecte que pretenia ser eficient i ràpid i que té com a objectiu donar una resposta amb persones amb problemes d’exclusió social, o amb perill de ser-ho, topa directament amb una gestió del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària que, segons es va presentar ahir, ha detectat problemes a l’hora de coordinar la seva feina de recepció i atenció als usuaris.
 
Afirmava ahir Lluís Burgués, director del SAAS, que hi havia problemes per identificar la marca, per oferir el mateix missatge des dels diferents punts d’atenció al públic, i en una entitat d’aquest nivell, les coses han de funcionar de manera més unitària, pel bé no només del mateix usuari, sinó també del conjunt de treballadors de la casa, que aspiren d’aquesta manera a poder servir de pont envers el públic.
 
És en aquest sentit, i especialment en l’organització interna del mateix Servei Andorrà d’Atenció Sanitària, que l’empresa Arthur Little aporta les seves conclusions que detecten els problemes. L’heterogeneïtat, excel·lent per algunes coses, aquí no permet oferir un bon servei, i és el mateix Burgués qui apel·la a la coordinació de les demandes telefòniques, gestionar més àgilment l’agenda i accelerar l’atenció. 
 
Tot i això topa frontalment amb el missatge enviat el dia anterior per la ministra Ferrer, anunciant una àrea d’actuació immediata que ara planteja dubtes perquè la pregunta és clara: si en aquest moment l’atenció més directa trontolla, què passarà amb una que se suposa ha de funcionar amb la major rapidesa possible? Són aquestes coses que s’han d’anar polint pels serveis de gestió, en aquest cas del SAAS, i amb el Ministeri posant fil a l’agulla per continuar millorant.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT