PUBLICITAT

Diferenciar-nos de la competència per poder-la superar

EDITORIAL

Les pistes d'esquí del país compleixen i arrasen en els premis que Nevasport dóna cada any als dominis esquiables. Grandvalira en surt guanyadora en unes quantes categories i Vallnord com a estació familiar. Tot un luxe que els dominis del país estiguin al capdavant de totes les pistes de la Península Ibèrica, i que en gairebé tots els camps haguts i per haver estiguin molt ben valorades pels esquiadors. I és un luxe sobretot pels votants que té aquest premi, que precisament són el nostre mercat més fort i el que més repeteix

Justament diferenciar-nos de la competència és el que ens fa ser guanyadors. En les estacions d'esquí i en tota la resta, i alhora és el que ens farà aconseguir més turistes en el futur. Potser no és l'òptim viure només dels visitants, però ara mateix és el que tenim i, per tant, cal explotar-ho de la manera més efectiva possible.

Aquest novembre no n'hem tingut més, però han gastat més diners els que han vingut. Com a mínim als hotels, que sembla que se n'han adonat que l'estratègia de rebentar preus no és la més encertada i han apujat les tarifes una mica.

Realment tenim un país envejable. Un dels del món amb més turista per habitant, amb uns serveis excepcionals, no només pels que vénen de fora, sinó també pels que hi vivim. Uns serveis dignes de qualsevol gran capital europea exceptuant el fet que nosaltres, de grans no ho som. Com a mínim de mida.

No tenim res a envejar (bé, potser la platja o la vida cultural) a Barcelona. Ens emmirallem sovint en aquesta ciutat perquè la tenim a poc més de 2 hores, però si ens col·loquem a jugar la lliga que ens toca, estem molt millor que la capital catalana en moltes coses.

Tenim unes bones pistes, tenim uns bons hotels, tenim un bon comerç. Tenim tots els ingredients per fer el millor plat del sud d'Europa, però com a qualsevol client, la confiança en el que sap fer és bàsica per poder millorar i aconseguir desenvolupar tot el talent.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT