PUBLICITAT

La cursa cap a l'excel·lència que necessita Andorra

EDITORIAL

Ahir va acabar la sisena edició de la cursa Andorra Ultra Trail Vallnord amb un nou rècord de participació. Els organitzadors, un equip de més de 500 persones capitanejat per Gérard Martínez i Valérie Lafleur, exposen que les xifres que gestionen són suficients per entendre la magnitud de l'esdeveniment. A l'Ultra Trail s'hi han distribuït fins a 5.200 litres de beguda isotònica, 5.000 litres d'aigua, 1.400 litres de brou, 1455 quilos de fruita i 60 quilos d'olives. I per si algú dubte de la internacionalització de l'Andorra Ultra Trail Vallnord, aquest any també s'ha estrenat amb èxit la primera emissió en streaming i en xarxes socials. Durant més de 50 hores es va poder seguir la prova a través de la web. Espectadors de tot el món (Espanya, França, Itàlia, República Txeca, Austràlia, Estats Units) van poder veure les diferents càmeres instal·lades al llarg del recorregut i fer el seguiment de la cursa a les xarxes socials. Tot plegat confirma també la trajectòria ascendent que, d'edició en edició, presenta millores substancials des de l'àmbit organitzatiu fins al nombre de corredors inscrits, passant pel nivell cada vegada més elevat de la prova. L'Ultra Trail és una cursa consolidada que frega el límit de participació. L'objectiu dels organitzadors no és aconseguir més inscrits sinó que la cursa sigui cada vegada més qualitativa per captar l'atenció dels corredors i aficionats més enllà de les fronteres. Per això, l'organització s'esforça en millorar el servei que ofereix als corredors, un servei que també caldrà millorar en tots els altres àmbits del sector turístic si es vol incrementar el nombre de visitants. L'Ultra Trail ho aconsegueix. ¿Perquè no ho poden aconseguir els altres sectors d'activitat? Cal fer les coses bé i sobretot donar el millor perquè Andorra encara té molt per oferir. Només cal afegir al bon servei, una bona dosi de simpatia i amabilitat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT