PUBLICITAT

Els empresaris es feliciten de que el Govern obri el diàleg

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

Perquè no hi ha una situació que causi més nerviosisme que l'incertesa i no saber cap on es va, la informació, ja sigui bona, no tan bona, o fins i tot dolenta, és l'única cosa que permet al ciutadà anticipar. Potser és cert, segons com es miri i quin sigui el tarannà de cada persona, que no tots els ciutadans podran fer-ho amb els mateixos recursos o la mateixa facilitat, però és vital saber de quin mal s'ha de morir com deien les nostres àvies, per preparar-se o actuar. I de com s'actuï, sempre en consonància amb les possibilitats que la informació obri, en dependrà en gran part el benestar i la felicitat. És sabut que no tothom necessita el mateix per ser feliç, però de tota manera, sí que la majoria necessita definició per avançar i no pas incerteses. Aquesta és una de les percepcions que es desprenen de la reunió que el cap de Govern, Toni Martí –acompanyat pels ministres de Finances, Jordi Cinca, d'Economia, Jordi Alcobé, d'Interior, Xavier Espot, i d'Exteriors, Gilbert Saboya–, va mantenir ahir amb els representants de la Cambra de Comerç Indústria i Serveis (CCIS) i de les patronals, Confederació Empresarial (CEA), Empresa Familiar (EFA) i Petites i Mijanes Empreses (PIME). I és que els empresaris estan nerviosos perquè les coses no acaben d'anar bé i part d'aquest nerviosisme, tal com va reconèixer el president de la CEA, Xavier Altimir, «s'incrementa quan no hi ha informació».

Els empresaris que van assistir a la reunió van sortir-ne satisfets per la perspectiva de crear una comissió per treballar conjuntament en la difusió de la marca Andorra, i tractar temes que els interessen a tots, perquè com va afegir el president de la PIME, Marc Aleix, «estem d'acord en molts punts, potser el que canvia és la visió que té cada un per tractar-los» i va reiterar que es felicitava del diàleg perquè la situació ho requereix ja que «és molt tensa».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT