PUBLICITAT

Andorra Turisme demana més implicació al comerç, amb raó

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

Ahir en la presentació dels resultats de la campanya de promoció del novembre i de l'Andorra Shopping Festival, el ministre de Turisme, Francesc Camp, va lamentar que els comerciants no s'impliquessin més en les accions que lidera l'agència estatal. I ho va fer amb raó, perquè Andorrà Turisme va enviar una petita enquesta a 1.500 establiments demanant-los la seva opinió sobre el desenvolupament de la campanya per esbrinar com es podria millorar, i només hi van respondre 148 establiments. És evident que aquest retorn tan minso no ajuda gens, ni a Andorra Turisme ni al país, perquè senzillament no permet ni avaluar la feina feta, ni projectar futures campanyes, ni obrir noves vies de millora. A Andorra Turisme potser se li poden criticar coses, però el que de ben segur no se li pot criticar, és que no tingui una bola de cristall per endevinar que pensen els primers actors de les campanyes de promoció comercial, és a dir els propis comerciants. Si els comerciants no expressen les seves inquietuds i no fan prova d'una mica més d'empenta, la recuperació del sector trigarà encara més. Perquè és sabut de tots que els hàbits dels compradors també han canviat un munt en aquests últims anys de crisi, tant dels qui tenen diners com dels qui no en tenen. Els primers perquè compren el què necessiten, encara que hi posin el preu, i els segons perquè fan el mateix però a més, han de cenyir-se a un pressupost més reduït, cosa que moltes vegades també implica el sacrifici de no comprar o diferir la compra a un altre moment més propici. Sigui com sigui, Camp va anunciar ahir que una de les accions que emprendrà de cara a les properes campanyes serà insistir més prop dels públics amb un poder adquisitiu més alt. Una bona notícia. Ara només falta que el comerç estigui més present perquè Andorra Turisme pugui satisfer les peticions que fan alguns comerciants, però que no les comuniquen.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT