PUBLICITAT

Una sola nit demostra que l'eix comercial ha d'estar unit

L?opinió del diari s?expressa només als editorials. Els articles exposen postures personals.

El cap de setmana de Tots Sants complirà amb totes les previsions i més. Cal felicitar-se'n i felicitar Andorra Turisme per l'organització de l'espectacular shopping night de dissabte passat, celebrada per centenars de turistes que van aprofitar tres dies de festa per renovar la seva simpatia pel nostre petit país. I és que la majoria eren veïns de Catalunya i del sud de França, i de ben segur que molts d'ells ja coneixen Andorra, però van tornar i van gaudir d'una nit fantàstica amb animacions al carrer i als comerços. El pont de Tots Sants deixa, doncs, un bon record tant als que ens han visitat com als comerciants i als hotelers que ahir es mostraven satisfets i optimistes de cara al resultat de la iniciativa. Una iniciativa que es repetirà dissabte que ve amb més animacions al carrer.

Però, el fet més extraordinari del shopping night és que per primera vegada en la història del país, l'avinguda Meritxell es va tancar a la circulació de les cinc de la tarda fins a les dotze de la nit. Cosa que no va suposar cap entrebanc al trànsit. Mobilitat va explicar que va augmentar l'afluència de cotxes a l'avinguda Tarragona però que no hi van haver retencions. I també per primera vegada, des que Carlemany és zona per a vianants, l'artèria comercial del país va tornar a estar unida, cosa que s'hi va notar, i molt !

Per creure que els nostres visitants també celebren retrobar la línia de botigues continua que formen les dues avingudes, ja sigui amb cotxes o sense, perquè l'oferta també hi és més amplia i complementària. No ens hem d'enganyar, Carlemany sense Meritxell no té cap sentit i Meritxell sense Carlemany,tampoc. Potser que entre tots plegats ens poséssim d'acord més sovint, com va passar dissabte passat, per potenciar aquesta imatge comercial de qualitat que durant tantes dècades ha distingit Andorra.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT