PUBLICITAT

Unes bicicletes que atrauen cada vegada més públic

EDITORIAL

Vallnord va superar aquest cap de setmana totes les previsions en congregar 35.000 espectadors a la prova de la Copa del Món de Mountain Bike o BTT. Un esport que va néixer minoritari però que cada vegada més, mou més gent. Sigui com sigui són bones notícies per a Vallnord i per a Andorra. I una bona mostra de que el país pot oferir moltes més coses que una única avinguda comercial. El que potser caldria fer com diuen molts comerciants, ja siguin favorables o contraris a les zones comercials per a vianants, és unificar tota l'oferta per vendre millor l'atractiu d'Andorra del que ho estem fent. I deixar-nos de crítiques estèrils com per exemple que 35.000 espectadors de la Copa del Món no es queden gaire lluny dels 50.000 que portarà el Cirque du Soleil. Perquè portar-lo i gastar tants diners, no? Doncs, potser perquè el fet que aquesta vegada Vallnord hagi tingut tants espectadors també va lligat al fet que coincidien la prova esportiva i l'espectacle. I sinó, com explicar que la xifra d'aquest any gairebé duplica la del 2008? Sense voler treure mèrits a ningú, perquè Vallnord i Andorra Turisme treballen de valent per dinamitzar el sector turístic i fer rendible tant l'esforç públic com l'esforç privat, tot apunta en que la venda d'un producte únic, que no és altra que Andorra, paga. I paga perquè el primer que volen els nostres turistes és passar-ho bé. Les compres venen després però perquè també hi siguin, cal mostrar un país atractiu, dinàmic que proposa moltes alternatives d'oci, d'esport i de cultura. Perquè no oblidem també que el Cirque du Soleil, més enllà de l'espectacle, és una aposta cultural íntegra que de ben segur, millorà amb els anys, sí el país és prou valent per apostar-hi. Falten encara moltes més coses, com una més gran dinamització dels museus i d'altres llocs d'interès cultural i etnològic que es deixen decaure...



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT